Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 huff.. et liv uten pcn? hva skulle jeg gjort da? spilt luftbordtennis mot meg selv? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 For eksempel det ja... eller tørrtrene touch metoden til du får gjen pcen.. :D men vist det var et heilt liv det var snakk om hadde eg skaffa meg en sjuk TV og anlegg som passa Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 For eksempel det ja... eller tørrtrene touch metoden til du får gjen pcen.. :Dmen vist det var et heilt liv det var snakk om hadde eg skaffa meg en sjuk TV og anlegg som passa jeg skriver allerede 240 tegn i minuttet med 5% feil, så jeg trur ikke jeg trenger mer trening på touch nei. det var faktisk det eneste "faget" jeg fikk 6i på videregående. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 For eksempel det ja... eller tørrtrene touch metoden til du får gjen pcen.. :Dmen vist det var et heilt liv det var snakk om hadde eg skaffa meg en sjuk TV og anlegg som passa jeg skriver allerede 240 tegn i minuttet med 5% feil, så jeg trur ikke jeg trenger mer trening på touch nei. det var faktisk det eneste "faget" jeg fikk 6i på videregående. tja... da kunne du trent deg opp slik at du bare har 2% feil da... :wink: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 240 tegn i minuttet er jo ikke stort. Gang det med to, så begynner det å bli bra Jeg kunne klart meg uten pc, hvis jeg hadde fått god tid til å forberede meg på det, må jo ha noe å finne på.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 240 tegn i minuttet er jo ikke stort. Gang det med to, så begynner det å bli bra Jeg kunne klart meg uten pc, hvis jeg hadde fått god tid til å forberede meg på det, må jo ha noe å finne på.. gange det med to? hva trur du jeg driver med? å bare slå på keyboardet? nei her er det korrekt som teller. ta en touch test selv, og finn ut hvor fort du klarer. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 240 tegn i minuttet er jo ikke stort. Gang det med to, så begynner det å bli bra Jeg kunne klart meg uten pc, hvis jeg hadde fått god tid til å forberede meg på det, må jo ha noe å finne på.. gange det med to? hva trur du jeg driver med? å bare slå på keyboardet? nei her er det korrekt som teller. ta en touch test selv, og finn ut hvor fort du klarer. vel du buker vel en hammer.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Å leve et liv uten pc må være et trist liv... Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Det er ganske umulig tror jeg. Bruker PC nesten hele tida. Spess. på natta når man kjeder seg!! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 hmm. har vi fått et nytt medlem i søplegjengen.. nei ircock eller hva du nå heter.. få deg opp et visst antall meldinger ved å poste i andre kategorier før du kommer inn hit. det måtte vi andre.. søppel er ikke for n00bs! få hvertfall ca 100 poster i andre kategorier hvor du faktisk hjelper noen, eller du spør om hjelp.. og det er ikke spørsmål som andre har svart dekkende på.. bruk søkefunksjonen først. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Irock, ta eller å bland deg inn i politikk forumet! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Irock, ta heller å bland deg inn i politikk forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå