Delta Laks Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Kan du leve uten en pc? Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg kan leve uten PC i mange år, men jeg kan ikke leve uten Christina Aguilera! hehe :grin: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 PC er ikke nødvendig. Få deg en PDA som har støtte for MSN og IRC -> There you go! Resten er bare pynt. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 jeg hadde greid å DØ uten PC ja... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 hver gang jeg står opp må jeg vente på at routeren starter opp, og den loader fra floppy (skal få fixa møkka asap, bare rolig), og jeg innser, som noe av det første om morgenen; at en pc uten internett er verdiløs! samme gjelder når jeg går tom for sider å gå innom og det ikke er noen online å snakke med eller spille mot/med :sad: Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Den 2002-12-14 22:11, skrev sjanten:hver gang jeg står opp må jeg vente på at routeren starter opp, og den loader fra floppy (skal få fixa møkka asap, bare rolig), og jeg innser, som noe av det første om morgenen; at en pc uten internett er verdiløs! samme gjelder når jeg går tom for sider å gå innom og det ikke er noen online å snakke med eller spille mot/med :sad: så sant så sant. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 en kan leve uten en pc, bare en har noen andre å fikle på.... helst jenter, men en vet ikke om noen her er homofile så.... eller om det er masse jenter her =) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Selvfølgelig kan man leve uten pc, spørsmålet er: Er et liv uten pc noe ordentlig liv? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 når jeg var på ferie i sommer dro jeg på Inett cafè minst 2 ganger om dagen .. ... det sier vel allt Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 hvordan kan folk leve uten pcen klarer så vidt natten mens pcen er av jeg *må ha pc* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Kan leve uten PC, men ikke uten Britney Spears. Utover det så kan jeg IKKE leve uten PC. Da blir jeg stressa... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 min PC er nå død ... så nå sitter jeg en stygg intel PC .... (FAEN!!!) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Kunne fint ha levd uten PC jeg. Er ikke så avhengi.. Tror jeg da. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Kunne fint ha levd uten PC jeg. Er ikke så avhengi.. Tror jeg da. Vedder 100 kr på at du ikke klarer deg en mnd. uten pc. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 1 måned i syden med billig drikke og masse villige damer. Da er ikke én liten måned noe problem. Nå har jeg vært uten AMD-maskinen i flere måneder, og det har ikke vært noe problem. Macen står jo på da, men det tør jeg vel ikke snakke høyt om... :-? Har endelig installert en 12cm vifte på 90CFM som fungerer som CPU-vifte, og jeg har nå en veldig kald CPU, regner jeg med. Har ikke målt temperaturen... 8) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg kan nok leve uten PC , men dette hadde blitt litt...ehh..øhh...hva skal jeg si..."tomt". Jeg sitter foran data'en mer enn jeg burde...*huff* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Nei nei nei... Har nettop vært 6 dager uten pc og nå vil eg bare kose meg foran pc'n. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 en uke skulle gå glatt, men en måned ville blitt litt lenge uten... :-? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Har levd uten PC'n min i snart 1 mnd nå jeg... det er helt for jævlig!!! Heldigvis har jeg denne PC'n her som jeg så å si bruker døgnet rundt nå! Takk, fatter'n, for at du kjøpte denna!!! *drømmer om hverdan det skal bli når jeg får cpu'n og rammen min* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå