So_RocK Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har satt opp en maskin slik at jeg skal kunne bruke denne med windows xps sin innebyggde ekstern skrivebord. å det fungerer fint, men det er noen ganger jeg vil vise noen hjemme ting og tang. er det mulig å få maskinen som man er pålogget på å vise hva den eksterne brukeren gjør ? Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Etter det jeg vett om er ikke dette mulig med Eksternt skrivebord, men det finnes andre programer som gjør det samme (+ det du nevnte). VNC er et eksempel Endret 29. mars 2007 av sondrev Lenke til kommentar
So_RocK Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Etter det jeg vett om er ikke dette mulig med Eksternt skrivebord, men det finnes andre programer som gjør det samme (+ det du nevnte). VNC er et eksempel 8266026[/snapback] hmm... okei takk, jeg får prøve VNC. Vet du om noen gode gratis versjoner. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Eller du kan aktivere fjernhjelp i windows Lenke til kommentar
So_RocK Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Eller du kan aktivere fjernhjelp i windows 8271880[/snapback] ahh... hvorfor tenkte jeg ikke på det ;P jeg har jo gjort det før takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå