V-by Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 hoy kom nå plutselig på en av mine yndlingssider for en tid tilbake. fant igjen en hysterisk morsom flashfilm, men så er sangen midt inni borte. her er filmen, men før så dreiv denne lille bjørnen å sang inne i anusen til eselet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hello darkness my old friend It sucks to be with you again Donkey colon just ain’t where it’s at Nor is the rectum of a Siamese cat All this ass, is making me super ill It ain’t no thrill I got more to say So stay tuned You know I fucked your mother twice And everyone knows that ain’t nice But it’s ‘cause I was feeling bad You should be thankful I didn’t fuck your dad And if this keeps up Then you know that I will I will kill Everything inside I know that that was wrong of me To sing a song that’s so filthy But you should try on my shoes I swear to God that you’d be drinking booze ‘Cause good lord knows that there ain’t enough weed To fill that need So fuck off You hamster fuckers Finnes denne låta på lyd noe sted? jeg syntes den er så utrolig konge, men pga noe copyright greier måtte de fjerne den, men den må da finnes ute på nettet ett eller annet sted? og noen her må da vite hvor Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Her er ihvertfall flashen med sang Lenke til kommentar
V-by Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Takker så mye synd jeg ikke har lyd på pc-en her på jobb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå