iMedia_4226 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Har akkurat kjøpt to minnebrikker fra komplett ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301825 ) med DDR-DIMM PC 3200 RAM, men ingen bruksanvisning fulgte med... Hvordan setter jeg de inn på en enkel og sikker måte? Har plass til to RAM brikker, men har allerede en på 512MB som jeg må fjerne, hvordan gjør jeg det? PS: Er veldig redd for PCen min, vil ikke ødelegge den når jeg har betalte med mine egne penger!! Endret 28. mars 2007 av iMedia_4226 Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Du bør ta ut den du har, før då kan de to andra køra i DualChannel vilket ger økt "fart". (sker automatiskt då hovekortet styrer det och om hovedkortet støtter det). Ta tag i kabinettet før du begynner før att avleda statisk elektrisitet. Press ned de to "hvite" hakarna som sitter på var sin side av den allerede monterade ram brikkan. Det går spor in i rambrickan o de "hvite" skall då inte vara inne i brikkan. Dra opp ram brikkan ur "sloten". Sen tar du ny brikke och pressar den ned i begge ender samtidigt, så att de "hvite" hakarna går in i ram brikkan med ett "klick" lyd. Må bruke ganska hart tryck nedover. Lenke til kommentar
iMedia_4226 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Takk... bare en ting.,.... hvordan avleder jeg statisk elektrisitet? Endret 28. mars 2007 av iMedia_4226 Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Genom att ta i tex springen hemma eller bara ta o håll på kabinettet så går det bort..kan ju lene armen din på kabinetet mens du byttar ram så går det bra. Siden du är førsiktig av dig, som sig bør. Detta går bra, enklare än du trur. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvis du skal jobbe i nærheten av en jordet stikk-kontakt, kan du ta på jordings-polen før du begynner å ta i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå