Delvis Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Mange snakker jo om at det ikke er å foretrekke, fordi det har Spyware. Men de fleste ser ut til å velge dette programmet likevel. Hva har det å bety med den spywaren? Gjør det så mye? Jeg hadde kazaa en stund, og da jeg brukte ad aware til å fjerne spywaren, måtte jeg installere hele programmet på nytt etterpå. Har Kazaalite samme utvalg som Kazaa? For meg er det utvalget som teller spesielt, fordi jeg søker etter endel gammel obskur 60-70 talls musikk ol. Derfor er jo savnet av Audiogalaxy ekstremt. Der fant jeg omtrent ALT. For tiden bruker jeg winmix, men jeg har også audiognome , mediaseek og soulseek. , og utvalget er sånn halveis brukbart på alle disse, men ikke det samme som på audiogalaxy. Winmix virker best synes jeg _________________ må tenke meg om skal nok finne på noe lurt groenn [ Denne Melding var redigert av: groenn på 2002-12-14 20:09 ] Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hva med Morpheus? Syntes denne er super. Vel Kazaa har tatt over for Napster (som jeg savner:() og har alt fra software, musikk og filmer. Mvh,Stian Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Har hørt at iMesh har bra utvalg av sjelden musikk. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 IMO er Kazaa noe skit. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 masse virus og trojanske florer der, men så er det jo piratkopiering det dreier seg om :smile: fildeling hehe my a... Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Direct Connect er bra til musikk syns jeg. Spesielt fordi de som først deler Mp3 ofte har store ryddige samlinger. Ypperlig til å finne hele album f.eks. :smile: Edit: Er du bare ute etter en enkel sang, er f.eks. kaZaa like greit. [ Denne Melding var redigert av: Knuty på 2002-12-14 20:48 ] Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Har lastet ned KaZaA lite, og testet utvalget ved å søke på noen relevante ting. Tok ikke lang tid før jeg kunne trekke følgende konklusjon: WinMX KNUSER KaZaA n.d.g. utvalget! :razz: Viser et eksempel ( legg merke til scrolleren til høyre) KaZaA: WinMX: ..Og på winmix var det bare på audio, mens det var "everything" på KaZaA. [ Denne Melding var redigert av: groenn på 2002-12-15 00:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå