lallo Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei jeg har d-link og og får problemer med å være koblet på hele tiden. Jeg bruker altså trådløs tilkobling. Hvis jeg f.eks logger inn på msn blir jeg blant annet disconnecta fra IRC osv. Andre forsøk pleier jeg å lykkes med. Driveren jeg bruker er Intel pro® wireless 2200 BG. nettverkstillkobling(signalstyrken) viser alltid "veldig bra". Har lest litt på d-link sine hjemme sider og deaktivert 802.1x-godkjenning. HJELP! Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei jeg har d-link og og får problemer med å være koblet på hele tiden. Jeg bruker altså trådløs tilkobling. Hvis jeg f.eks logger inn på msn blir jeg blant annet disconnecta fra IRC osv. Andre forsøk pleier jeg å lykkes med. Driveren jeg bruker er Intel pro® wireless 2200 BG. nettverkstillkobling(signalstyrken) viser alltid "veldig bra". Har lest litt på d-link sine hjemme sider og deaktivert 802.1x-godkjenning. HJELP! 8259608[/snapback] Dette er typisk Dlink feil, etter min erfaring. Har opplevd det samme med forskjellige Dlink routere jeg har hatt. Men for å utelukke at det er pcen din, bør du prøve en annen pc. Eventuelt ta med deg routeren til en kompis. To mulige løsninger: 1. klag til Dlink og få ny router i retur. 2. kjøp en ny router. Anbefaler Linksys WRT54GL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå