Sargent Fire Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Har alle sett denne posten? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?mod...=10000&replies= er visst stoppa nå Når var det denne posten rula forumet? Mvh,Stian Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Og jeg har ikke en eneste posting i den tråden. Ei heller har jeg lest den. Hm. Er det "yay!" eller "nay :/"? Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 noen som faktisk leste gjennom ALLE trådene da? Det jeg har lest igjennom var ikke særlig seriøst akkurat. Er jo litt greit å ha et sted der man kan tulle litt :smile: Siste Ord er ikke sagt....(i denne tråden..hehe) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: LarsC skrev (2002-12-14 20:07):Og jeg har ikke en eneste posting i den tråden. Ei heller har jeg lest den. Det samme her ingen posting der nei? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Det er endel en del som har lest alle postene, sånn som SirHartge, sosohal, CFD, Kebab og et par til.:wink: Men SO2 er liksom ikke det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå