skylinepower Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 hei har 2 windowser på en pc, har de delt på 4 dikser men os ene er på disk © og (E) hvordan sleter jeg windowsen på © diksen, vil nruke den på (E) disken har prøvd og formatere © disken uten hell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 hei har 2 windowser på en pc, har de delt på 4 dikser men os ene er på disk © og (E)hvordan sleter jeg windowsen på © diksen, vil nruke den på (E) disken har prøvd og formatere © disken uten hell 8259475[/snapback] Du har neppe formatert disken om Windows fortsatt fungerer. Du mener sikkert at du ikke vil ha alternativet under oppstarten. Men dette er bare gjetting. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 ingen ting på starten, når jeg kom på den jeg ville trykket jeg slet på den som jeg ike ville ha, brutalt men... reparerer den på den ene disken nå så tror det er bare 1 da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Slett er ikke samme som formater. Du kan starte med å fjerne oppstartsalternativet i boot.ini. Etter noen omstarter kan du fjerne systemmappen og disken. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 trenger mere detaljer! tror jeg skal formatere begge diskene mine nå og legge inn kun 1 windows, tror heg hadde 3 en stund og:P hvordan formaterer jeg uten og være i windows da? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Start opp fra Windows CD-en din. Du får valget der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå