SKAÐI Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Dere på andre sia er jo bare waaaay off da... Dette spillet har jeg brukt en del timer på Endret 28. mars 2007 av Best0 Lenke til kommentar
Squirt Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Det er forskjell å drive med PC slik som å programmere osv (slik som mange nerder driver med), men å lete intenst etter noe tidsfordriv uten nytte vil ikke jeg si er en hobby. Det er vell mer et rop om at man trenger en 8260001[/snapback] akkurat Men å loke litt med minispill på nettet og sånn, er ikke så ille det da, hvis man ikke gjør det hele dagen 8260016[/snapback] Til trådstarter: Hvis du har den tiden til overs som det virker som kan du jo f eks begynne å spille et instrument Da blir musikkkategorien på diskusjon.no mer interresang også, som betyr at du får enda mer å gjøre. 8260048[/snapback] Har spilt gitar i sju år jeg, du. Dessuten er det ganske så greit å ha noe å dulle med i skoletimene også. Lenke til kommentar
Squirt Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Dere på andre sia er jo bare waaaay off da... Dette spillet har jeg brukt en del timer på 8260220[/snapback] Dette var ikke et sånt spill jeg var ute etter, men det var litt morro Lenke til kommentar
sixx Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 haha:P last ned fullversjonen da! jeg har rundet spillet der gang etter gang:P har en kamerat som fikk bort absolutt all jorda der også Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Han djevelen ga meg inntrykk ass. oobs; jeg røpte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå