Gå til innhold

Kreative tidsfordiv på PC

Squirt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beste tips: bruk tiden din til noe mer fornuftig. Du har allt for lite å gjøre hvis du absolutt skal ha noe å kaste bort tiden på. Begyn å tren eller skaff deg en hobby sier jeg bare  :ph34r:

8259950[/snapback]

Og det å drive med PC regnes ikke som en hobby fordi?

Lenke til kommentar
Beste tips: bruk tiden din til noe mer fornuftig. Du har allt for lite å gjøre hvis du absolutt skal ha noe å kaste bort tiden på. Begyn å tren eller skaff deg en hobby sier jeg bare  :ph34r:

8259950[/snapback]

8259960[/snapback]

Heh! Jeg er faktisk på snowboard fem ganger i uken, men ok.. :p Vil ikke si det er så my annet å gjøre en pc om kveldene når man bor på bygda midt i ukedagene, men ok...

Lenke til kommentar

8259950[/snapback]

8259960[/snapback]

På PC er det utrolig mye man kan gjøre. En hobby, kan f.eks være Web-design, og en kan være bilderedigering. Og man kasn dyrke hobbyen man har, f.eks wahammer, på warhammer-forum, eller matlaging på matprat.no.

PC isegselv er ikke EN hobby. Det er bare ett verktøy.

Lenke til kommentar

Det er forskjell å drive med PC slik som å programmere osv (slik som mange nerder driver med), men å lete intenst etter noe tidsfordriv uten nytte vil ikke jeg si er en hobby. Det er vell mer et rop om at man trenger en

8260001[/snapback]

akkurat :yes:

Men å loke litt med minispill på nettet og sånn, er ikke så ille det da, hvis man ikke gjør det hele dagen

Lenke til kommentar
Det er forskjell å drive med PC slik som å programmere osv (slik som mange nerder driver med), men å lete intenst etter noe tidsfordriv uten nytte vil ikke jeg si er en hobby. Det er vell mer et rop om at man trenger en

8260001[/snapback]

akkurat :yes:

Men å loke litt med minispill på nettet og sånn, er ikke så ille det da, hvis man ikke gjør det hele dagen

8260016[/snapback]

Nei nei, bare man har annet å gjøre også skal jeg ikke si noe imot.

Til trådstarter: Hvis du har den tiden til overs som det virker som kan du jo f eks begynne å spille et instrument ;) Da blir musikkkategorien på diskusjon.no mer interresang også, som betyr at du får enda mer å gjøre.

Eller så kan du drive med Drawball som trevakt sa. Det tar bare litt tid innimellom og ikke for mye.

Lenke til kommentar

PC i segselv er ikke EN hobby. Det er bare ett verktøy.

8259992[/snapback]

Åja, er det du som bestemmer definisjonen på en PC, nå da?

8260108[/snapback]

Ja.

Lenke til kommentar

8259992[/snapback]

8260108[/snapback]

Ja.

8260112[/snapback]

Var det jeg trodde, du almektige trevakt.

8260126[/snapback]

Hva vil du fram til?

Lenke til kommentar

8259992[/snapback]

8260108[/snapback]

Ja.

8260112[/snapback]

Var det jeg trodde, du almektige trevakt.

8260126[/snapback]

Hva vil du fram til?

8260154[/snapback]

Gissan er frekk... vi banker han

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...