Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ondt etter å ha barbert meg

Gjest gutt_14

Anbefalte innlegg

Gjest gutt_14

I går barberte jeg med der nede for første gang, men etter at jeg hadde barbert meg fikk jeg så sykt ondt nåt jeg strøk handa over der jeg hadde barbert meg fikk jeg sykt ondt. Har ingen sår og det ser ut som det gjør ondt når jeg stryker på håret som er igjenn (håret er ca 1 mm langt).

Vet noen hva som kan være galt?

Er et normalt?

Hva kan jeg gjøre så jeg ikke har så ondt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, hår som bare er 1mm langt er sykt stivt i forhold til lengre hår. Kan være at når du stryker over det at du på en måte dytter det inn i huden. Og det kan være smertefullt hvis håret er stivt som fy. I tillegg er kjønnshår litt annerledes i tykkelse og slikt, enn "vanlig" hår, slik man har på hodet f.eks.

Det er slettes ikke unormalt. Det er et følsomt område.

Du kan jo teste diverse produkter som er ment for å motvirke svie og irritasjon i hud forbundet med barbering, noe ala Nivea For Mens produkter. Jeg har egentlig ikke så mye annet produktivt å foreslå, siden jeg ikke har opplevd det til en grad hvor jeg føler at jeg må gjøre noe med det.

En annen ting er kanskje å ta vekk alt hår basta bom. Ikke la det være igjen 1mm med hår. Kinky forslag, men forandring fryder.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
En annen ting er kanskje å ta vekk alt hår basta bom. Ikke la det være igjen 1mm med hår. Kinky forslag, men forandring fryder.

8259791[/snapback]

Takk for svar :) .

Har prøvd åå ta alt håret, men det går ikke an med en barberhøvvel.

Lenke til kommentar
Skal vel egentlig ikke være et problem å få vekk alt med en skarp barberhøvel.

8261592[/snapback]

Skummelt..

Til trådstarter, vondt, ikke ondt? :whistle:

8261908[/snapback]

Dialekt, vet De.

Edit: Smerte i det området er forøvrig ondt, ikke bare vondt.

Endret av ivellios
Lenke til kommentar
Lån faren din si Jean Paul aftershave så er du sikker på at det ikke er små kutt du kjenner.

Svir som faen, men det dreper det meste!

8260486[/snapback]

Skal du drepe ungen eller? :!:

8266060[/snapback]

Hehe! Jeg brukte Jean Paul etter barbering (Min første barbering der nede) og da har man gjerne en del hår og det LETT å skjære seg.

Det kom litt dråper blod og svie, men så trodde jeg det var over.

Helte aftershaven i hånda, smurte deg utover henda og tok det på balla og skaftet.

Anbefales ikke.... Du kan ikke se for deg hvor mye det svir før du har prøvd det selv.

Blir som å....å....nei faen heller, ingenting kan sammenlignes med det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...