Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Datamaskin som restarter seg selv

Anbefalte innlegg

Hei!!

En kompis av meg kjøpte seg en ny datamaskin for 1,5 år siden og han har hatt no trøbbel med den i det siste. Han har derfor hatt den på reprasjon hos levrandøren der han fikk vite at det var harddisken som var gått føyken. Nå har han hatt maskina i nesten 1 uke etter reprasjonen og nå har maskina begynt å restarte seg selv helt uten grunn.

Er det noen som har noen forslag om hva som kan være gæli

Takker for alle svar :D

Endret av Brekke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det under belastning som spilling o.l eller? det kan være det er strømforsyningen som begynner og bli sliten.... Det er ikke en q-tec?

8259548[/snapback]

Det er en compaq.

det skjer selv om maskina ikke er i bruk og rett etter at man har starta maskina og kommer til skrivebordet

Lenke til kommentar
Er det under belastning som spilling o.l eller? det kan være det er strømforsyningen som begynner og bli sliten.... Det er ikke en q-tec?

8259548[/snapback]

Det er en compaq.

det skjer selv om maskina ikke er i bruk og rett etter at man har starta maskina og kommer til skrivebordet

8259593[/snapback]

Prøv å oppdater biosen eller restarte den til default, fikk en sånn problem med meg en gang, ellers kan det være noe med batteriet.

Lenke til kommentar

8259548[/snapback]

Det er en compaq.

8259593[/snapback]

Prøv å oppdater biosen eller restarte den til default, fikk en sånn problem med meg en gang, ellers kan det være noe med batteriet.

8259609[/snapback]

Ok skal prøve

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...