Gå til innhold

Heftig diskusjon om hue vs. lue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her (nordland) sier vi hue.

8261915[/snapback]

Hvem stemmer for at vi kutter nordland fra Norge? Da kan de og samene få et eget land.

8261944[/snapback]

Jeg stemmer for det ;)

8261969[/snapback]

Jeg stemmer for at folk som tror at Oslo er verdens navle og best i alt, bør slette sin bruker. Jeg vet hvor dere bor.

Lenke til kommentar
Her (nordland) sier vi hue.

8261915[/snapback]

Hvem stemmer for at vi kutter nordland fra Norge? Da kan de og samene få et eget land.

8261944[/snapback]

Jeg stemmer for det ;)

8261969[/snapback]

Jeg stemmer for at folk som tror at Oslo er verdens navle og best i alt, bør slette sin bruker. Jeg vet hvor dere bor.

8262030[/snapback]

Jaja, det er greit dere bor i Norge men dere trenger ikke ødelegge språket vårt.

Lenke til kommentar

Jaja, det er greit dere bor i Norge men dere trenger ikke ødelegge språket vårt.

8262103[/snapback]

Åhåhåhåhåhåh, det blir nesten for mye for meg!

8262127[/snapback]

hahaha. Jeg må si meg enig med NaMek.

Men vi ødelegger språket selv her jævla dag uansett :p

Lenke til kommentar

8262103[/snapback]

Hvilket språk snakker'u om'a? Jeg, mener liksom, ha'kke peil på hva'ru snakker om, liksom.

Bokmål er ikke ekte norsk anyway, det er en ripoff av dansk, rett og slett. Vil egentlig har nynorsk. =\

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Bokmål er ikke ekte norsk anyway, det er en ripoff av dansk, rett og slett. Vil egentlig har nynorsk. =\

8262169[/snapback]

Det er sørlandsk som er dansk..

8262239[/snapback]

Har du ikke fulgt med i samfunnsfagen gutt? Bokmål er rett og slett en fornorsking av dansk, utført av norges fornemste forfatter, diktere og diverse andre "språkmenn" for en stund tilbake siden. Det var vel Henrik Wergeland sin ide.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...