Gå til innhold

Heftig diskusjon om hue vs. lue


Anbefalte innlegg

Heisann heisann pyttsann! Jeg og noen kompisser diskuterte i dag om det heter hue eller lue. Jeg mener bestemt at det heter hue, men kompissen min mener at det heter lue. Hva mener dere om dette saken? Kanskje dotten kunne lage en poll også? Jaja, håper på rask tilbakemelding. Hilsen Saluttknall :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lue for helvete. Hvilke tapere er det som sier hue? Hadde jeg kjent noen av dem skulle jeg knust kneskålene deres med batong og kastet dem i elven for å dø.

 

 

 

:ermm:

 

 

Finnes større problemer i verden, dessuten er vi litt lei av "Sier du ... eller ..."-tråder.

8259375[/snapback]

Hvitost / Gulost? :D

Lenke til kommentar
Lue for helvete. Hvilke tapere er det som sier hue? Hadde jeg kjent noen av dem skulle jeg knust kneskålene deres med batong og kastet dem i elven for å dø.

 

 

 

:ermm:

 

 

Finnes større problemer i verden, dessuten er vi litt lei av "Sier du ... eller ..."-tråder.

8259375[/snapback]

Hvitost / Gulost? :D

8259382[/snapback]

Jeg griner inni meg når jeg tenker på at jeg lagde en så teit tråd. :no:

Lenke til kommentar
Lue for helvete. Hvilke tapere er det som sier hue? Hadde jeg kjent noen av dem skulle jeg knust kneskålene deres med batong og kastet dem i elven for å dø.

 

 

 

:ermm:

 

 

Finnes større problemer i verden, dessuten er vi litt lei av "Sier du ... eller ..."-tråder.

8259375[/snapback]

Hvitost / Gulost? :D

8259382[/snapback]

Jeg griner inni meg når jeg tenker på at jeg lagde en så teit tråd. :no:

8259402[/snapback]

 

 

Fy faen dette er jo en kjempe tråd da!!! :dribble:

er det ikke mulig å få til en av steming??

 

jeg sier hue...

Mæn de kanj no ha nåkkå å jær mæ æt i e frening da!! :thumbup:

Endret av A14
Lenke til kommentar
Kommer ann på hvilken dialekt du har, jeg som er fra Troms sier "Hue", og ser for meg at de sør sier lue.

 

Nord: Hue

Sør: Lue

 

:)

8259453[/snapback]

 

jeg kommer jo fra molde og er da nermere sør enn nor norge og derfor har hue et over tak over lue!!!! :thumbup::D

Lenke til kommentar
Kommer ann på hvilken dialekt du har, jeg som er fra Troms sier "Hue", og ser for meg at de sør sier lue.

 

Nord: Hue

Sør: Lue

 

:)

8259453[/snapback]

 

jeg kommer jo fra molde og er da nermere sør enn nor norge og derfor har hue et over tak over lue!! :thumbup::D

8259504[/snapback]

Not anymore. Jeg er og fra Molde, men sier lue.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...