Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er det normalt å ha sex?


Gjest Gjest_Jørgen_*

Anbefalte innlegg

Nåvel. Det blir vel vanligere og vanligere å ha sex enda man er under lavalderen (16).

8266959[/snapback]

Det er på grunn av dårlig seksualundervisning. I land der hvor seksualundervisningen er på et lavt plan, som Norge, har lavere debut alder enn land som har veldig god seksualundervisning, slik som Nederland, hvor de begynner seksualundervisning allerede når barnet er fire år. Det er riktig nok kun basics, som hvordan det foregår og å lære seg å si nei. :p

 

Jeg vil anbefale deg å vente. Det er sant at det ikke er noe fasitsvar på når man bør ha sex, men jeg kan av erfaring si at det er alt for tidlig for deg å tenke på å ha sex.

8265987[/snapback]

Jeg tenker mye på å ha sex. :)

 

 

 

Fra spøk til alvor: 13 år er vel i tidligste laget, selv ville jeg ha ventet to helst tre år til. Har to jenter i klassen som har gjort det med to gutter fra tiende, altså to år eldre. De angrer såklart. Nå er de vistnok "The School Sluts", og blir kalt ting som Panser[navn] og TV-[Navn] etter hvor de hadde sex. Selv tror jeg sex er overvurdert. :D

 

Foressten: er det noe galt med høyrehånda? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei...

Jeg er en gutt på snart 20 år, som enda ikke har pult.

Vet ikke helt hvorfor, men har bare ikke følt for det enda.

Skal sies at jeg har ikke gjort et eneste forsøk på å få meg fitte enda heller da.

Syns dere jeg er unormal?  :blush:

8267127[/snapback]

Det er helt normalt, det er bare å ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Jeg hadde sex første gang når jeg var på din alder.

 

Det er omtrent det dummeste jeg noen gang har gjort. Det er effektiv måte å gjøre et forhold veldig merkelig på og. bli usikker på deg selv. Det ødela mye av min ungdomstid iallefall.

 

Jeg vil anbefale deg å vente. Det er sant at det ikke er noe fasitsvar på når man bør ha sex, men jeg kan av erfaring si at det er alt for tidlig for deg å tenke på å ha sex.

8265987[/snapback]

 

Så fæl opplevelse altså? :p

 

Jeg var også 13, men det har da ikke traumatisert meg sånn skikkelig.. bare litt :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

if youre ready, u`ll know;)

det samme prinnispet til han som er 13 til hans som er 20(burde KANSKJE starte,vis du ikke vil spra deg til brylupsnatten da, å d er jo også litt stas :) )

Lenke til kommentar
Har fått meg dame nå ( er 13 år )

Og lurte på når det er normalt å ha sex?

Jeg har vært sammen med hu i 3 uker nå. Og lurte på hvor lang tid tar det føre man har sex? Og hvor gammel burde man være?  :hmm:

 

 

 

Mvh - Jørgen aka Romis™

8259353[/snapback]

 

13!? er i så fall alt for tidelig syntes jeg daa..

kanskje du burde vente til du er sikker på henne og til du har blitt 14-15år.

Neii..Vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...