Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er det normalt å ha sex?


Gjest Gjest_Jørgen_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

13 år er alt for tidlig.

Har en stebror, han er 13 år.

13 år er LITE, kan løfte han over hodet jo :!:

Hvis han plutselig hadde sagt til meg at han har hatt sex, så hadde jeg freaka litt ut :p

Selv om man kanskje er kåt som F i en alder av 13, så er det ikke dermed sagt at man skal ha sex så tidlig :)

Lenke til kommentar

Gjorde det første gangen dagen før jeg blei 17 jeg :)

Den 15 mars 2007 :!:

Gikk veeeldig fint syns jeg, til at det var første gang liksom.

De fleste sier jo at første gang altid suger :p

 

Trur det gikk såppass bra fordi jeg har hatt en del år på og forberede meg.

Angrer ikke for at jeg ventet så lenge.

Så, mitt råd er: vent i minst 2-3 år til. :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Spør deg selv om du kan ta ansvar for å gjøre jenta gravid (hvis begge har begynt å funke som dere skal da?)? Jeg ville sagt at de fleste ikke er voksne nok til å ha sex som 13 åring, nei jeg sier ikke at jeg har noen fasit, men det er noe jeg tror. Hadde sex første gang jeg var 16, da jeg følte meg klar for det, og kan si sikkert at hvis det hadde vært ett år tidligere så hadde jeg ikke vært klar for det. Ting for andrer seg nesten mer psykisk enn fysisk i puberteten.

Lenke til kommentar
Tja assa som 13 åring har man vell ikke så mye å kjøre med heller da.

 

Det postive er at du kanskje ikke har hatt utløsning ennå (?) og da kan dere ha sex uten kondom eller piller.

 

Jeg husker ikke første spruten så er litt usikker på når den kommer.

8288423[/snapback]

Veldig enig. Er tretten (snart fjorten) selv og min superman er fortsatt miniman, om du skjønner hva jeg mener. :p

 

Dog får jeg utløsning, om dere skulle lure.

Lenke til kommentar

Når er det normalt å ha sex?

 

- når man er kåt

- når man har en villig partner, som også er kåt

- når man forstår konsekvensen av det man gjør

 

Det er vanskelig å gi noe generelt råd. Modenhet er så forskjellig, men det er ikke sikkert du er psykisk moden for dette ennå. På den annen side er det ikke unormalt å "rote" litt med jenter i den alderen du er i nå - ta dem på puppene og kanskje også en hånd ned i trusa. Jeg husker vi drev med det en god stund før jeg ble 13 år, men vi var tidlig utviklet i den bygda jeg vokste opp i.

 

Sex er ikke det samme som samleie. Du kan ha mye sex uten å "ligge" med noen. Som regel finner ungdom ut av ting av seg selv, ved eksperimentering sammen med kjærester. Ta den tiden du trenger og ikke stress hverken deg selv eller henne.

Lenke til kommentar

Min første post på hele forumet, og så fikk jeg meg selv til å svare på akkuratt DENNE tråden av alle... Jaja...

 

Det er vel ingen svar på når det er normalt. Alt er normalt. Men tenker du på i forhold til andre mennesker så er det vel mest normalt å ha sex når man er rundt en 16 år.. Andre kanskje 18 år..

 

Første gangen min var når jeg var 16 år gammel.. Skulle heller venta for den jenta var ikke akkuratt "pen". Huff... Fylla vettu :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...