Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er det normalt å ha sex?


Gjest Gjest_Jørgen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jørgen_*

Har fått meg dame nå ( er 13 år )

Og lurte på når det er normalt å ha sex?

Jeg har vært sammen med hu i 3 uker nå. Og lurte på hvor lang tid tar det føre man har sex? Og hvor gammel burde man være? :hmm:

 

 

 

Mvh - Jørgen aka Romis™

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Normalt ...

 

Gutter 18

Jenter 17

 

Edit: Jeg mener å huske en helsesøster som fortalte at jener kan slite litt med hølet senere i livet dersom man debuterer for tidlig.

 

Vent til du blir 20. Før det er best å spille solo på kjøttfløyta.

Endret av tom watt
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er litt usikker på om trådstarter er seriøs ... :ermm:

Hvis trådstarter er det, så vil jeg si: Forsøk og bruk innsiden av hodet. Det betyr det hodet som ørene er festet på. 13 år er sånn passe underage, så jeg ville tatt meg en god og lang runk heller, sånn et par års tid. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Jørgen_*
Er litt usikker på om trådstarter er seriøs ... :ermm:

Hvis trådstarter er det, så vil jeg si: Forsøk og bruk innsiden av hodet. Det betyr det hodet som ørene er festet på. 13 år er sånn passe underage, så jeg ville tatt meg en god og lang runk heller, sånn et par års tid. :thumbup:

8259468[/snapback]

 

 

jeg er seriøs! :hmm:

Lurer mest på hvorfor du ikke trur jeg er. :innocent:

Men over til topic. Jeg vet jeg er liten :blush:

Bare lurer på når det er vanlig :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Er litt usikker på om trådstarter er seriøs ... :ermm:

Hvis trådstarter er det, så vil jeg si: Forsøk og bruk innsiden av hodet. Det betyr det hodet som ørene er festet på. 13 år er sånn passe underage, så jeg ville tatt meg en god og lang runk heller, sånn et par års tid. :thumbup:

8259468[/snapback]

 

 

jeg er seriøs! :hmm:

Lurer mest på hvorfor du ikke trur jeg er. :innocent:

Men over til topic. Jeg vet jeg er liten :blush:

Bare lurer på når det er vanlig :thumbup:

8259491[/snapback]

 

Javel da :)

Hvorfor: Litt for mange slike spenstige gjestetråder/tulletråder.

Du har fått et par indikasjoner på hva som er "normalt". Hvis dere likevel føler det er det riktige for dere, så bruk i hvert fall nødvendig beskyttelse. ;)

 

Går ut fra at du ikke er klar til å ta den tunge veien til pappas fang, og fortelle han at du ikke kunne kontrollere den lille sosissen din ...? :innocent:

Lenke til kommentar
Normalt ...

 

Gutter 18

Jenter 17

 

8259398[/snapback]

 

FEIL!

 

Gjennomsnittlig debutalder er 17 - 18. Normalt er når du er klar for det. Det er en veldig viktig forskjell!

 

En er ikke "unormal" om en ikke har sex før uti tjueårene, eller om en gjør det i god tid før konfirmasjonsalderen. Hvis noen prøver å inbille deg det motsatte skal du ta fart og drite i dem.

 

Til ditt konkrete tilfelle:

 

Hvis dere begge er 13 og har vært sammen i 3 uker villle jeg sagt det var litt spessielt om dere hadde sex. Er dette noe dere har snakket om? Hvis du spør henne om det eller "prøver deg" er det ikke helt usansynlig at hun synes du tar ting litt voldsomt fort. I verste fall føler hun seg presset og ligger med deg fordi hun synes hun må eller fordi hun er redd du dumper henne hvis hun sier nei. Det er aldri bra å sette folk i en sånn situasjon, og særlig ikke når de er så unge som dere er.

 

Jeg skal ikke komme med noen moralsk pekefinger til dere, men du bør seriøst tenke gjennom om du vil dette. Ikke fordi det er galt eller unormalt, men fordi det ikke nødvendigvis er bra for deg. Sex og følelser er ganske tett knyttet til hverandre, og jeg tror det er viktig å gi seg selv tid til å bli kjent med seg selv, kroppen sin og følelsene sine først.

Endret av dostojevski
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Som 13-åring bør man vel ikke ha noen hast med noenting. Det virker som om trådstarter er mer opptatt av å ha sex enn å ha kjæreste...

 

Vel, før du har sex skal du gjerne være klar for det både mentalt og fysisk, og om du og "dama di" er det, så skaff et kondom og kjør på slik dere vil. Ingen hast.

Lenke til kommentar

Jeg hadde sex første gang når jeg var på din alder.

 

Det er omtrent det dummeste jeg noen gang har gjort. Det er effektiv måte å gjøre et forhold veldig merkelig på og. bli usikker på deg selv. Det ødela mye av min ungdomstid iallefall.

 

Jeg vil anbefale deg å vente. Det er sant at det ikke er noe fasitsvar på når man bør ha sex, men jeg kan av erfaring si at det er alt for tidlig for deg å tenke på å ha sex.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Hei...

Jeg er en gutt på snart 20 år, som enda ikke har pult.

Vet ikke helt hvorfor, men har bare ikke følt for det enda.

Skal sies at jeg har ikke gjort et eneste forsøk på å få meg fitte enda heller da.

Syns dere jeg er unormal? :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hei...

Jeg er en gutt på snart 20 år, som enda ikke har pult.

Vet ikke helt hvorfor, men har bare ikke følt for det enda.

Skal sies at jeg har ikke gjort et eneste forsøk på å få meg fitte enda heller da.

Syns dere jeg er unormal?  :blush:

8267127[/snapback]

 

Kort og godt: Njet, nei, no, mechai, on cotraire. Du er den du er. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Har fått meg dame nå ( er 13 år )

Og lurte på når det er normalt å ha sex?

Jeg har vært sammen med hu i 3 uker nå. Og lurte på hvor lang tid tar det føre man har sex? Og hvor gammel burde man være?  :hmm:

 

 

 

Mvh - Jørgen aka Romis™

8259353[/snapback]

 

Heisann igjen!

Kom på en liten test slik at du kan finne ut om du er klar for "the big push":

 

Hvis du går til din far og sier: Hei gamle kalosj! Jeg har slik lyst til å plugge "den du vet", hva tror du om det? Og hvor gammel var du første gang?

 

Hvis du er i stand til dette, da er du klar! :thumbup:

Husk nå bare disse kondomgreiene da. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...