Helge Pedersen Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Det starta på ei maskin. Fekk opp meldinga "Finner ikke server" på ein del av adressene. På andre adresser er alt OK. Tal adresser eg ikkje kjem inn på har auka. Etter kvart har dette fenomenet spreidd seg til 2-3 andre maskiner i nettverket. Har etter kvart også fått problemet på maskina heime. F-secure med oppdatert signaturfil finn ikkje virus. Men noko må det vere. Kan nokon hjelpe ? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Mulig det er en DNS-feil. Kjør tracert av f.eks. hardware.no, så finner du dns. Så taster du dns inn i stedet for å skrive hardware.no Da skjekker du om du har DNS-feil. Lenke til kommentar
Helge Pedersen Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Til Lasse: Takk for svaret. Det vart nok litt vel teknisk for meg, så eg er i tvil om kva eg skal prøve. Har heller ikkje vore borti tracert og dns før. Kan du ta framgangsmåten litt meir steg for steg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå