Mattlakk Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei, skal ha tak i en brukt bærbar til rundt 4000 kr. Grunn: Skal begynne med recording av musikk, og den recorderen jeg har har har bare 8 innganger, så får ikke tatt opp mange instrumenter uten om å legge det inn på pc. Derfor trenger jeg en bærbar som er brukbar til å lagre musikken på Så egentlig trenger jeg bare en med usb og harddisk, hehe:P Men kan noen hjelpe meg med å finne en brukbar brukt bærbar for 4000 ? siden bandet mitt har fått 4000 av frifond på forhånd, tusen takk:) Lenke til kommentar
bertie Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Ville aldri kjøpt en brukt bærbar egentlig. Ikke er det lett å få de billige heller. Kan jo prøve denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...&tot=484&page=4, og se om du får tak et greit eksternt lydkort til den (plugges til via usb eller pcmcia). bertie Endret 28. mars 2007 av bertie Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) takk:) Kom gjerne med fler forslag Endret 28. mars 2007 av crawford Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hmm! er ganske vansklig å finne en bærebar til den prisen. Fujitsu Siemens Amilo PRO V2055 koster jo 3995.- Dere spleiser på frakt og eventuelle omkostninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå