trn100 Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Har kjøpt ny maskin med bl.a. Matrox Parhelia og 2 stk. Hitachi LCD skjermer som er koblet på hver sin DVI utgang. Skjermene skal optimalt kjøre 1280x1024@75Hz analogt og 1280x1024@60Hz digitalt. Problemet er at at jeg ikke får skjermene til å kjøre dette oppsettet. Om jeg ikke krysser av for "vis kun modi skjermen kan kjøre" går det greit med 1280x1024@75Hz, men dette fører til kraftige forstyrrelser på minst en av skjermene... Setter jeg hake får jeg kun opp 60Hz, men da detter oppløsningen til 1280x960, hvilket absolutt ikke er optimalt... Har forespurt hos Matrox, og de sier de jobber med problemet, men tenkte kanskje noen av forumets kloke hoder hadde en forklaring?? :smile: http://forum.matrox.com/mgaforum/Forum9/HT...TML/010032.html Takk på forhånd for forslag! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Hmmm... Har sett så mange spesialister på både nettverk, video og det meste her... Var sikker på å finne noen som kunne løse dette problemet før Matrox... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå