Knopfix Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Antar du har gått inn på egenskaper for mappen og valgt del denne mappen eller share this folder? Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Jepp. Selvfølgelig. Slik ser det ut nå. Hvordan i helvete velger jeg da denne mappen som root? UTROOOOLIG irriterende siden dette er det ENESTE jeg har igjen før folk kan begynne å uploade til meg. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) I bildet ditt så har du ikke lagt inn stien c:/upload men en med et annet navn? Er det ikke mappen c:/upload du skulle dele,hvis du trykker på add kan du ikke bla deg frem til den? Endret 28. mars 2007 av Knopfix Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Jo, men den blir likevel ikke root Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tror du må huke av W(write) for at andre skal kunne få skriverettigheter og kunne laste opp på mappen din.Tror ikke det løser Root problemet. Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Kjenner ikke til den spesifikke ftpserver, men har du prøved ftp://<DIN-IP>/incoming ? Bare for å se at du får opp den.. hvordan du setter den til home eller root eller hva nå ftp serveren din kaller kan du jo finne ut etterpå Edit, og OffTopic: Kan anbefale http://www.cerberusftp.com/ den er gratis og enkel å sette opp. Støtter også SSL noe jeg vil si er must. Med mindre du skal bruke VPN eller noe. Har du derimot lyst å bruke penger på en god ftp server vil jeg gå for Gene6 FTP server Endret 28. mars 2007 av SuperFly Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Nå har jeg fått fiksa. Jeg installerte Bulletproof, og nå er serveren oppe. Eneste problemet nå er at fxp ikke funker, selv om jeg har huka av for at det skal være tillatt Men iallefall, takk for hjelpen ;p Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 problmet er vel kjent og jeg har sakgt det før i mange andre tråder, for at passive mode skal funke (aka henger seg ved list) må du ha flere porter enn bare 20 og 21. default på ftp programer og passive mode er bruker random port mellom 1024 og 65000. noen ftp server kan du sette passive mode range. sett den til eks: 10000 til 11000 og forword den samme rangen mellom routern og passive mode funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå