kilik_02 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei! Jeg har et problem med stajonær pcn min. Speccs: CPU: Intel core 2 extreme x6800 GPU: 7800GTX ram: geil 6400 2gb 800mhz hk: asus p5b deluxe. Problem: For en time siden instalerte jeg et program som heter Dual-Core Optimizer og det viser seg å vere til amd tror jeg. For ivertfall pcn restarter seg hver gang jeg kommer i windows. Hva skal jeg gjøre? sette den i sikkerhets modus eller noe? jeg kan nesten ingenting om det der men jeg sender den inn til den lokale databutikken fordi dem skal sette inn ny vifter og formatere den og legge inn alt på nytt dem fikser sikkert probleme men vil gjærne i windows for å lagre en cfg til css feks. og noe filer som innehoder koder osv.. hjelp? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tryck på F8...sikkerhetsmodus..slett driver.. Lenke til kommentar
kilik_02 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 ohh,, takk ska prøve =) Lenke til kommentar
kilik_02 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 shit når jeg prøver å fjerne programmet i sikkerhetsmodus får jeg opp denne beskjeden : får ikke tilgang til tjenesten windows instaler dette kan skje hvis du kjører sikkerhetsmodus, eller hvis windows instaler ikke er sikkerlig instalert kontakt støttepersjonell hvis du trenger hjelp...WHAT TO DO!?? men håper de data folka på jr.dataline "dem bygde pcn min" greier å fikse probleme. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Men kan du inte be windows søka efter en "bedre driver" så den kanske installerer over den gamle? I sikkermodus. Lenke til kommentar
kilik_02 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 jeg orker ikke å prøve ¨å fixe mere selv, leverer den til noen geeks i mårra, får ivertfall tatt over det jeg trenger fra windows i sikkerhets modus så får di folka på jr-dataline fixe den, takker for svar =) Lenke til kommentar
grandadi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 hei det ordner seg,ta tid til hjelp det enkleste er hvis du kan bruke gjenopprettingsfunksjonen. lykke til Lenke til kommentar
bertie Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Et slikt problem tar som oftest litt mer tid enn en halvtime å løse hvis du ikke har vært borti slikt før :-) bertie Lenke til kommentar
kilik_02 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 men tror du cpuen kan ha tatt noen skade av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå