intel_guru Skrevet 4. august 2001 Del Skrevet 4. august 2001 Har hørt at det går ann å gjøre et Ati Radeon VE 32DDR til et Radeon 32DDR, men hvordan? Finnes det en guide til hvordan man gjør det på nettet? Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 4. august 2001 Del Skrevet 4. august 2001 Jeg tror den moden er til Radeon LE... VE har visst et par komponenter fjernet fra seg mens LE kan oppgraderes med en BIOS flash. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. august 2001 Forfatter Del Skrevet 5. august 2001 Hmm... Hvilke skandinaviske webshoppere tilbyr LE kortet da? Så på ATi sin hjemmeside at LE kortet blir kunn produsert av to kinesiske produsenter, for det asiatiske markedet. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. august 2001 Forfatter Del Skrevet 5. august 2001 Hmm... Hvilke skandinaviske webshoppere tilbyr LE kortet da? Så på ATi sin hjemmeside at LE kortet blir kunn produsert av to kinesiske produsenter, for det asiatiske markedet. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 6. august 2001 Forfatter Del Skrevet 6. august 2001 Jeg fant ut at pcmax.no solgte Radeon LE. Jeg fant også ut at det bare er klokka til 150/150, noe jeg personlig synes er altfor lite. Skal heller spare opp til et Radeon 64DDR VIVO SE. Takk for at ingen har svart meg på noen av spørrsmålene mine. Untatt én person da. Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Radeon LE kan lett klokkes opp til 183MHz, og med en Radeon DDR bios, yter det faktisk like godt som Radeon DDR. Jeg anbefaler det å kjøpe det hvis økonomien kniper :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå