Concubine Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Hei, PC'en måtte bli re-programert igår, dette gjor at alt sammen ble slettet. Jeg lurte på om jeg kunne laste ned Word, Excel og Power Point, uten at det er en torrent, og hvis jeg kan, hvor? (Jeg vet ikke om dette er det rette stedet å spør...har ikke greie på dette her). Endret 28. mars 2007 av Concubine Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hvis du har lisens har du vell cd? Kjøper du Hjemmepc denne måneden får du 60 dager gratis Office 07. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Har ikke CD nei, XP kom med PC'en. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Tror ikke du kan laste ned Microsoft Office gratis, nei. Men hvis du ikke vill ta i bruk torrent så er vell OpenOffice et godt alternativ. Endret 28. mars 2007 av Magikaren Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Office er ikke gratis. Office er ikke en del av noen distribusjon av Windows. Å laste ned Office fra nettet uten å ha gyldig lisens (til office, ikke windows) er piratkopiering og et brudd på norsk lov. ..å diskutere hvor man kan få tak i piratkopiert programvare er vel forøvrig også mot forumreglene. Spør han/hun du fikk det av i utgangspunktet, du, eller prøv openoffice Endret 28. mars 2007 av gothtec Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Som gotech sier her, Office XP kommer ikke som en del av programvarpakka som blir levert med PCn. Har du orginal Office XP, så SKAL det følge med en cd som du kan installere det fra. Et godt alternativ er OpenOffice som finnes HER Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Ok, takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå