Quattro7 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Når jeg eksporterer filmen via "Export --> Movie" i Adobe Premiere Pro 2.0, blir kvaliteten det best mulige da? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 det kommer jo ann på hva man velger under "settings". Kikk innom der hvis du ikke har gjort det, masse å stille på. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det er som jvc1986 sier mulig å gjøre masse innstillinger under "settings" hva angår kvalitet på DVD-en. Det beste er jo utvilsomt å spille tilbake videoen på DV-tape, men du burde få mer enn god nok kvalitet til ditt bruk ved å eksportere til DVD. Mener å huske at med høyeste bitrate får du ca. 1 time video på en standard DVD5-plate. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er det HD anbefaler jeg WmvHD. Er det SD syns jeg du burde skrive den tilbake på DV tapen. Hvis den skal på internett kan du egentlig bare eksprementere med forsjellige kvaliteter og størelser Lykke til Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Ok. Det er SD, så da prøver jeg å skrive den tilbake på tapen. Sist jeg prøvde det ble det masse sorte flekker og noen ganger forsvant bildet på filmen jeg skrev til miniDV kasetten. Hvilke miniDV kasetter er "best"? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Da må det være noe med selve filmen ellers så er tapen ødelagt. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Dette skjer på flere forskjellige TDK kasetter, og med flere forskjellige filmer. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Kan ikke skjønne at det er noe galt med kassettene, slikt skal ikke skje så ofte. Men siden du spør, Panasonic-kassetter går for å være veldig gode. Bruker selv kun Panasonic i mitt kamera. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Synes det høres mere ut som et overføringsproblem, programvare vs Firewire/usb2... ? Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Bruker firewire til overføring fra og til kamera. Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Den gamle regelen jeg har levd etter opp til nå, går ut på at man ikke må mikse Panasonics taper med Sony sine. Så enkel regel er at man bruker Sony til Sony og Panasonic til Panasonic. Men TDK og Maxell er også bra, bare ikke bruk en tdk-tape brukt i et sony-kamera etterpå i et panasonic-kamera. blir dropouts og sånn med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå