Kimelimm Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei! Så Criss Angel på youtube, OMG han er jo helt OMG :O http://www.youtube.com/watch?v=L_lu6LV5Je4 Hvordan i HELVETT* KLARER HAN DET?! Post filmer evt Fakta her, hvis det er feilpostet, ikke steng heller flytt er dere snille! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Fakta er at Criss angel er en fake-kar. Selvom han er flink til å tåle smerte, er han ikke magisk. Trodde nesten på det i starten. Det er synd at de får inn folk som skal stå og si "omg, wtf!!1" når de legger på, f.eks "fly-effekten". Den eneste Criss Angel videoen jeg er usikker på om er ekte, er den med bilen og veggen. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Jamen hvordan får de han til å fly da?! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 MTV er rike. Hvordan får de dragene til å fly i LOTR? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 MTV er rike. Hvordan får de dragene til å fly i LOTR? 8260103[/snapback] Animerer dragen.. Så vidt jeg vet animerer de ikke Chriss Angel Men ja.. det er pure filmtriks. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Flybillett - 5000kr Leie av privatdetektiv til å finne adresse og telefon nummer - 754000kr Se Criss' utrykk når jeg dukker opp på døren og sier han må utføre triket på stedet. - Priceless. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei! Så Criss Angel på youtube, OMG han er jo helt OMG :O http://www.youtube.com/watch?v=L_lu6LV5Je4 Hvordan i HELVETT* KLARER HAN DET?! Post filmer evt Fakta her, hvis det er feilpostet, ikke steng heller flytt er dere snille! 8258869[/snapback] Jeg fant en lignende video på youtube, OMG! http://www.youtube.com/watch?v=vFvetRFj7A0 Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 MTV er rike. Hvordan får de dragene til å fly i LOTR? 8260103[/snapback] Drager i lotr ?? selvfølgelig er det filmtriks, men det er bra underholdning likevel... sorry at jeg må skuffe deg men...: magi finnes ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 jeg skulle ihvertfall ønske jeg kunne fly. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Det er jo nesten helt rart, Han har jo vært på TV, Er det ikke han verdens beste tryllekunstern da? Uansett, er det ingen sjangs for at noe han gjør er ekte? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Det finnes tre typer tryllekunstnere. Den første typen er han som faktisk kan trylle. Disse finnes ikke. Den andre typen er folk som David Blaine (før han begynte å låse seg i bur og fiskeboller), Jay Sankey, Michael Ammar og Dai Vernon, som er ekstremt dyktige med hendene, har mange smarte og kreative løsninger og som kan imponere på nært hold med det som virker til å være magi. Vi vet alle at det de driver med ikke er trylling, men det er så fascinerende og vanskelige å gjennomskue at det er utrolig underholdende. Den tredje typen er folk som David Copperfield og Criss Angel, som leier inn statister og spiller inn juksetrylling. Dette er, i min personlige mening, utrooolig kjedelig. Endret 29. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det der var et ufattelig dårlig triks, det som linkes til av trådstarter. Angel står tydelig på noe, ellers hadde ikke føttene hans stått stivt på den måten som de gjør. Filmtriks all the way. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det der var et ufattelig dårlig triks, det som linkes til av trådstarter. Angel står tydelig på noe, ellers hadde ikke føttene hans stått stivt på den måten som de gjør. Filmtriks all the way. 8263411[/snapback] Helt riktig, beina hans ville svaiet/dinglet hvis han virkelig hadde svevet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det verste er skuespillet, han er nesten verre en David Blaine. "Look, look, watch, look watch, look, watch." Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det verste er skuespillet, han er nesten verre en David Blaine. "Look, look, watch, look watch, look, watch." 8263511[/snapback] det er kun for å distrahere deg så du ikke ser hva han egentlig driver med... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Criss Angel og David Copperfield er performance artists, de er bare for å underholde folk. Alle vet at det ikke er magi, men det er stilig å ikke vite hvordan han gjør det. Det jeg ikke liker med Criss Angel er at han bruker falske folk OVERALT, fy jeg blir lei. Hvis du ser en Criss Angel video og tenker at alle er fake så blir filmene forbanna kjedelig. Han kunne i det minste brukt ekte tilbakemeldinger... Blir bare lei av han. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Synes denne med Cyril Takayama er litt fancy: http://www.youtube.com/watch?v=W8ZqPvFiIc8 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Den tredje typen er folk som David Copperfield og Criss Angel, som leier inn statister og spiller inn juksetrylling. Dette er, i min personlige mening, utrooolig kjedelig. 8263119[/snapback] Visste ikke at David Copperfield var slik. Trodde bare han, og crewet var utrolig gode Illusjonister jeg. Flere av triksene hans er jo avslørt. Det er ikke bare sånn tullbal han driver med. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Hei! Så Criss Angel på youtube, OMG han er jo helt OMG :O http://www.youtube.com/watch?v=L_lu6LV5Je4 Hvordan i HELVETT* KLARER HAN DET?! Post filmer evt Fakta her, hvis det er feilpostet, ikke steng heller flytt er dere snille! 8258869[/snapback] Jeg fant en lignende video på youtube, OMG! http://www.youtube.com/watch?v=vFvetRFj7A0 8261795[/snapback] haha, ser at det er så falskt bynte å le av det..liksom..det ligner på en sann billig barne-tv supermann som kan fly, bare criss bruker litt mer penger, hater fake Endret 27. april 2007 av Wart1n Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Vi tolererer IKKE at folk oppfordrer til piratkopiering. Et innlegg er slettet i henhold til retningslinjenes §8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Ett innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå