Gå til innhold

Hvordan spille BF2142 Northern Strike?

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg kjøpte meg bf2142 Northern Strike download code, lastet det ned via ea link og installerte det nå kommer det Ready to play alltså allt bra.. Men nei jeg skjønner ikke hvordan man kommer inn på spillet, når jeg starter bf2142 kommer det ikke opp noe om Northern Strike?? :blush:

edit har Battlefield 2142 patch 1.25 selv om jeg bare har innstalert versjon 1.24 :hmm: .

Endret av freddy85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare start BF2142 som vanlig og gå inn på en Northern Strike server, det kommer ikke opp noe om Northern Strike når du går inn i spillet (så vidt jeg husker) :)

8259788[/snapback]

Kommer bare en server og det er ea tysk beta server.. Har ikke noe beta på maskinen min.

Finner heller ikke de nye karta på single player.

Lenke til kommentar

Ok, da skjønner jeg hva du mener. Jeg vet dessverre ikke hvorfor det er slik. Jeg lastet også ned spillet slik du gjorde, det stod "ready to play" og jeg kunne spillet med en gang.

EDIT: Er det ikke 1.20 som er den nyeste patchen?

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Ok, da skjønner jeg hva du mener. Jeg vet dessverre ikke hvorfor det er slik. Jeg lastet også ned spillet slik du gjorde, det stod "ready to play" og jeg kunne spillet med en gang.

EDIT: Er det ikke 1.20 som er den nyeste patchen?

8260153[/snapback]

http://largedownloads.ea.com/pub/patches/BF2142/

8260364[/snapback]

Men de har ikke sluppet den ut her EA 2142 side

og dette er vel hovedsiden til BF2142 av EA hvis jeg ikke tar feil? Sikker på at den andre ikke er kødd eller no? Kan kansje være det :w00t:

Så prøv først med V 1.2

Lenke til kommentar
1,24 er ikke beta.. Sikkert serverne som er trege til å oppgradere.

:roll:

Veit ikke hva du har røyka og hvorfor du tror du er raskere enn "alle" andre til å oppdatere, men 1.24 er selvfølgelig en beta.

1.2 er nyeste patch, det er derfor alle servere kjører den. Logikk er en fin bil. ;)

Download the Beta Update

The files are currently available from the following locations:

-- EA Large Downloads (http):

http: //largedownloads.ea.com/pub/patches/BF2142/1.24/

-- EA Large Downloads (ftp):

ftp: //largedownloads.ea.com/pub/patches/BF2142/1.24/

If you would like to suggest a download mirror to be added to the list, please PM me or reply to this post.

Note: There are two download versions: 1.24a Full and 1.24a Incremental.

If you currently have 1.2 installed, you can use the smaller incremental file. If you have a new install or are not patched to 1.2, you must use the larger full update.

You will be able to patch directly from 1.24a (Beta version) to the final 1.25 version at release.

Endret av FPShooter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...