Gå til innhold

Får ikke kontakt med integrert webcam?

Anbefalte innlegg

Hei. Har en 1 måneder gammel HP Pavilion dv9266EA.

Den funker helt fint, selv om Vista var en anelse uvant.

Uansett: Det integrerte web-kameraet er noe galt med. Det funker ca 50% av gangene jeg slår på pc-en, de andre gangene får jeg bare beskjed om at det "ikke er koblet i eller er i bruk av et annet program".

..ikke koblet i? Det er integrert. Og det kan ikke være i bruk av et annet program, i allefall ikke som jeg er klar over ^^

Jeg fant ikke 'webcam'-drivers, men jeg nekter å tro at dette kan være nødvendig? Med tanke på at det funker halvparten av tida, that is.

Noen idèer?

>nightLook

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er mailen jeg fikk fra support med svar om hva jeg kunne gjøre nå når webcamen hadde sluttet å ta fargebilder, noe som er i duren dette temaet er inne på..

"HP - Customer Care - http://welcome.hp.com/country/no/no/support.html

Hei Petter

Takk for at du tok kontakt med HP Brukerstøtte.

Dette problemet har jeg aldri noen gang hørt om før ? hvilket program er du det bruker når du tar disse bildene ? I hp sin programvare for dette kameraet så følger det ikke med noen som gjør at du kan stille på fargene på kameraet. Så det eneste jeg kan se at vi må gjøre før vi sender maskinen inn til reperasjon blir og kjøre en gjenoppretting av maskinen din. Så da må du først ta en backup av alle viktige data filer på maskinen din som du vil ta vare på siden disse vil gå tapt. start så maskinen din på nytt, Når du ser HP Invent logoen så vil jeg at du skal trykke på F11 tasten. Da starter du opp PC recovery her vil jeg at du skal trykke på knappen avanserte alternativer og neste. Da blir harddisken din formatert (slettet) og alle fabrikk instillingene blir lagt inn på nytt. Fungerer det ikke etter dette så må maskinen inn til reperasjon. Jeg kan bestille denne for deg men da trenger jeg din adresse slik at jeg kan bestille denne for deg.

Med vennlig hilsen

Marius

HP Teknisk support"

Takk for hjelpa?!javascript:emoticon(':roll:')

smilie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...