Gå til innhold

kan man koble bærbar harddisk til ps3?

Pitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om man kan koble en bærbar harddisk til ps3 og hente musikk o.l lignende fra den og over til ps3?

8258795[/snapback]

Ja, det kan man. Har koblet til en 250 Gb som jeg spiller musikk av. :D

8259620[/snapback]

Jeg får det ikke til å funke.....ps3en viser ikke hardisken eller noe tegn til at jeg har koblet til 320Gb.....kjipe saker ass!

Lenke til kommentar
Har du NTFS eller FAT32 filsystem på denne disken ? PS3 leser kun FAT32.

8262910[/snapback]

Der sier du noe voodo0! har gjort om hardisken til NFTS for å kunne flytte større filer. Får bare gjør om igjen da er en fordel å kunne koble til ytterligere 320Gb til ps3`en. Gjør ting litt enklere:) takker og bukker for tipset!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Formaterte harddisken til fat 32 da fungerte det, men ps3 ville ikke spille av de video filene jeg hadde på den. noen som vet hvilke video filer ps3 spiller? og om man kan laste ned noen ny kodec`er?

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det er det ikke noe alternativ å spille av annet enn mpeg-filer på PS3'n, med mindre du har installert Linux.

Det beste alternativet blir da å konvertere de filene du måtte ha liggende til mpeg (*.mp4-filer) ved hjelp av noe som heter PS3 Video 9 fra Red Kawa.

Link: http://www.redkawa.com/videoconverters/ps3video9/

(Vær også oppmerksom på at du ofte må trykke TREKANT -> Vis alle for å få frem filene på den eksterne harddisken)

Endret av Rymored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...