lector Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei Kjøpte meg idag en sansa e250 m/radio. Kom hjem og skulle slå den på, men ingen tegn til liv. Tok da å koblet til ubs til spilleren, krøp under pulten og koblet den i usb huben. Da jeg ser på spilleren lyset det blå hjulet, men jeg får ikke slått den på. Tar ut ubs kontakten men lyset lyser fortsatt. Dra til butikken og fikk byttet den. Fikk enda en. Var liveredd for å gjøre no feil Trykte på "power" og den starta. JIPPPPI! Kommer hjem, skal sette den på ladding. Kobler til spilleren, under pulten gjen, kobler til ubs'n. Kommer opp og skal se om spilleren lader, men ha har skjermen en gul\hvit farge, og ingenting skjer da jeg trykker på den. Tar ut ubs, og skjermen lyser fotsatt. NEED HELP ! Noen som har hørt om noen av disse problemene? Skal vel litt til for at jeg har fått 2 stk feilvarer? Men hva har jeg gjort feil? Blir Flaut å dra tilbake IGJEN ;\ MVH Tom Ruben Lenke til kommentar
kellogs123 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ikke sett usb i hubben men sett den rett i pc. hvis du har en hub med flere enheter på uten power sup kan du få problemer med ting som er strømkrevende. Lenke til kommentar
PuffyTroll Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Hei Kjøpte meg idag en sansa e250 m/radio. Kom hjem og skulle slå den på, men ingen tegn til liv. Tok da å koblet til ubs til spilleren, krøp under pulten og koblet den i usb huben. Da jeg ser på spilleren lyset det blå hjulet, men jeg får ikke slått den på. Tar ut ubs kontakten men lyset lyser fortsatt. Dra til butikken og fikk byttet den. Fikk enda en. Var liveredd for å gjøre no feil Trykte på "power" og den starta. JIPPPPI! Kommer hjem, skal sette den på ladding. Kobler til spilleren, under pulten gjen, kobler til ubs'n. Kommer opp og skal se om spilleren lader, men ha har skjermen en gul\hvit farge, og ingenting skjer da jeg trykker på den. Tar ut ubs, og skjermen lyser fotsatt. NEED HELP ! Noen som har hørt om noen av disse problemene? Skal vel litt til for at jeg har fått 2 stk feilvarer? Men hva har jeg gjort feil? Blir Flaut å dra tilbake IGJEN ;\ MVH Tom Ruben 8258755[/snapback] Samma sjedde med min bare at den fikk en blå/hvit farge. Tok bare ut bateriet å starta den på nytt. Har oppdatert firmearen, har ikke hatt problemer siden. Endret 28. mai 2007 av PuffyTroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå