aXXo Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kan det være skadelig for routern og nettverket mitt om jeg åpner de portene som er nødvendige for å bruke uTorrent? Det går ganske tregt, så har jeg lest at hvis man åpner den rette porten på routern, så skal det ordne seg. Stemmer det? Fant en side som heter "portforward.com" der står det hvordan man åpner porter, men jeg ville ikke ødelegge noe Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det skal nok gå veldig fint å åpne portene Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Det eneste som kan skje er at en inntrenger prøver å utnytte tjenestene som lytter på de portene du åpner, men det er egentlig ingenting å tenke på. Selv har jeg vel åpnet rundt ti porter. Endret 28. mars 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Men jeg bruker uTorrent, har også prøvd Azureus, men er det noen som vet hvilke porter jeg må åpne for å få uTorrent eller Azureus til å gå raskere? Jeg får lastet ned filer, men det tar flere evigheter Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Men jeg bruker uTorrent, har også prøvd Azureus 8308271[/snapback] Med uTorrent kan du velge selv hvilken port programmet skal bruke.Options -> Preferences -> Connection -> Listening Port skriv inn ett tall mellom 10 (husker ikke hva det laveste tallet er) og 65500, helst over 20000. ISP-ene begrenser trafikken på de mest vanlige portene. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Hei, nå har jeg akkurat hørt at man ikke trenger å åpne noen porter for å få BitTorrent programmet til å gå raskere. Man må bare ha mye man deler, stemmer dette? Trodde bare at det var DC++ jeg. Men hvis det er riktig, hvordan gjør jeg det? Velger jeg bare ut den spesielle mappa jeg vil dele eller hvordan funker det? Noen som vet det? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Til aXXo: Det du har hørt er bs . Jeg har min utorrent på prot 8080 funker fint med get plus (7000/1000) Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Til aXXo: Det du har hørt er bs . Jeg har min utorrent på prot 8080 funker fint med get plus (7000/1000) 8363549[/snapback] BS? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Spucatum Tauri. Bullshit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå