Gå til innhold

Health Pot/First aid i duell?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg potter er det en grunn til det.

 

Er det fair at en mage kan instant-nuke deg for mange tusen?

Er det fair at en warlock kan bruke fire sekunder på å kaste spells som dreper deg?

Er det fair at en hunter kan drepe deg ved å løpe og kite?

Er det fair at en druid som tåler en million damage i tillegg gjør god burst-skade og kan heale?

Er det fair at en paladin kan uten problemer heale seg fra 0-100% flere ganger i en 1on1 fight?

Er det fair at en rogue kan stunlocke deg 100-0%?

Er det fair at en warrior kan intercepte deg for så å drepe alle dine muligheter til å heale med mortal strike, ta 30% hp med auto-attack for så å kvikt kverke deg med execute?

Er det fear at en shaman har en instant snarespell med god skade og 8 sec duration med bare 6 sec cooldown, i tillegg til å ha spellinterrupt, dot, nukes og totems, og til og med healing?

8267241[/snapback]

er tydeligvis fair når alle klassene kan nuke alle klassene...

8267260[/snapback]

Den eneste klassen som ikke står der er priest. Jeg går ut fra at han spiller holy priest eller noe selv, så lite sympati fra min side, shadow priest er jo noe av det sykeste man finner : )

Lenke til kommentar

Etter min mening er pots aldri lov i duel. I pvp kan den kun brukes om du ble jumpet med lite hp, motstanderen puller alle CDs og/eller criter på alt, eller om du fighter flere playere. Pots er med andre ord aldri lov i en fair 1 mot 1 kamp

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar
Har en følelse at Warlocks ikke er så glade i Rogues nå..

8267631[/snapback]

med stunlock til 0 %?

8267728[/snapback]

+ Cloak of Shadows.

8267805[/snapback]

 

Det er så irriterende som det kan bli.

8267898[/snapback]

Men med en potion holder du kanskje roguen på avstand lenge nok til at du tar han. Du vinner. (Healthstone inkludert). Ser ikke problemet. Er man villig til å bruke potion så skal man få bruke potion.

 

Synes jeg.

Lenke til kommentar

Å si at class abilites som spiser hpen din fort er unfair synes jeg er på trynet.. Da får du heller rerolle til en av disse fantastisk urettferdig klassene...

Å klage på at alle klasser kan nuke og dermed kan du potte? Da får du heller enten komme deg ut av situasjonen og prøve på nytt (Som rogue har du vel den beste muligheten til å snu kampen i spillet med blind, vanish etc.) eller dø, resse og prøve igjen... At andre klasser kan ta deg unnskylder ikke det at du jukser deg til seier...

 

Satt veldig på spissen:

Er det fair at jeg må grinde/queste meg til 70 når jeg synes lvling er ganske kjedelig og heller vil PvPe eller gå instancer med kompiser på max lvl? Kan jeg dermed sette på en bot? Nei.

Men det er sånn spillet er akkurat som at det er sånn PvPen i spillet er.

Man kan si liker du ikke å lvle uten bot så ikke spill spillet(Det mener jeg)

Og liker du ikke å PvPe uten å måtte jukse med en potion så la vær å PvPe da...

 

Et annet hint er f.eks. at du kan ikke potte i arena, det vil vel peke i den retning at enten blizz synes potting i PvP er lamt eller at de har fått inntrykk av at de fleste spillere synes det og dermed har blokkert pots i arena. 90% av de jeg har spilt med mener pot er lame i duel...

Lenke til kommentar

Hadde selv aldri brukt pots av noen slag i duell siden den ikke bertyr noe og bare koster, også sjelden i pvp. men jeg driver skjelden med dette.

 

Men, synes det blir utrolig dumt av noen å si der ikke er lov... Pots er laga med alchemy, en proffesion, stor fordel for en alchemist som ofte har masse pots med seg rundt. Skulle man forby bruk av pots burde det ikke være lov til å duelere med ting som har gems / enchants på seg heller imo.

 

Folk som mener det er feigt burde kansje tenke på å skaffe seg noen pots selv da. Er det ikke lov å bruke engineering stuff heller i duel/pvp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...