BO1 Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg har et Gainword GF2 TI 450 64 MBddr, men har et problem når jeg skal starte spillet Medal of Honor. Instalasjonen stopper med feilmelding GLW. Start OpenGL..Cold not load Open GL Subsystem. Driveren som er instalert på dette kortet er den som ligger i MS.XP ,når jeg skal innstalere driveren som følger med kortet får jeg melding om at Mikrosoft anbefaler på det sterkeste å ikke innstalere den P.G.A at driveren ikke er godgjent av MS.Systemet kan bli ustabilt og slutte og fungere står det. Jeg prøvde en gang å gjøre det men det gikk ikke så bra ,det stemte at systemet ble veldig ustabilt, så jeg gikk tilbake til MS sin driver. Mvh BO1 Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Det som kommer når du skal innstalere en "uorginal" driver er bare fordi windows ikke ser den som windows sertifisert. Legg inn skikkelig driver fra f.eks www.nvidia.com så vil alt fungere. [ Denne Melding var redigert av: akzj0n på 2002-12-14 19:35 ] Lenke til kommentar
BO1 Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Hei Den driveren jeg prøver å legge inn er orginaldriveren til kortet som fulgte med når jeg kjøpte det. Jeg har også prøvet å laste ned siste oppdaterte driver fra gainword til det kortet ,men jeg får samme melding. Mvh. B.O. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Drit i Microsoft! :smile: Last ned og installer NVidias drivere fra http://www.nvidia.com, selv om Windows maser. Den meldinga betyr bare at Microsoft ikke garanterer at driverne er stabile. Det betyr overhodet ikke at de ikke er det! Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Må si at jeg er helt enig, skulle en brydd seg om hva microsft sier hadde en ikke fått gjort mye med pc`en! Lenke til kommentar
BO1 Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Hei Igjen Problemet er bare at PC en blir ustabil når jeg innstalerer orginaldrivere. Kan noe hjelpe meg når det gjelder den meldingene angående problemet med OpenGL BO1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå