SiR0 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Nå kan du være med i trekningen om et par nye proffski. Hjelp oss å kåre Norges beste mobilbilde. Les mer Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 For meg ser det veldig ut som bildet "På vei over gjerdet" er tatt av en pc-skjerm, fra et pc-spill... Veldig skuffende... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Synes bildene var veldig bra, og det viser at det går an å bruke mobilkameraet til å ta nokså detaljerte bilder. Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 For meg ser det veldig ut som bildet "På vei over gjerdet" er tatt av en pc-skjerm, fra et pc-spill... Veldig skuffende... 8259443[/snapback] hmmm...Hvordan kan du trekke denne slutningen egentlig? Greit nok, det vekker litt hemmelig agent på vei inn militæranlegg-assosiasjoner, men det ville i så fall være første gang jeg ser en sykkel med barnesete i et pc-spill. Hvordan kan bildet være skuffende når du ikke har noe sikkert bevis på at det er av pc-skjerm? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 PC-bilde eller ei... er fortsatt det eneste bildet med særlig spenning. 5 og 6 er heller ikke såååå ille. #10 er forsåvidt "fint", men utrolig døll komposisjon. Synes det var en enorm skuffelse å se disse "finalebildene". #1 og #2 hører jo på ingen måte hjemme i en generell fotokonkurranse, og kan noen fortelle meg hva som er så fantastisk med #4? Hvordan er reglene i konkurransen? Spesielt #3 har et godt potensiale med litt post. Beklager slaktinga, men denne konkurransen skulle strengt talt vært arrangert av akam. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg synes bildene 1 og 2 var interessante jeg. noe med fokus og bevegelse i bilde 1. Og kompsisjonen/det abstrakte i bilde 2 som appelerer. Min stemme går til en av de. Ellers så er bildet over gjerdet fint det. Resten av de ordinære landskapsbildene skal det ikke så mye til for å ta. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 #1, #2, #4, #8 og #9 var mildt sagt kjedelige. Livløse, triste bilder uten noe spesielt egentlig. #10 er pent, men gud så klisje. Resten er egentlig ganske grei, og jeg stemte på #7, som var et meget bra bilde egentlig. Kan det være en fotballstadion, kanskje? #3 likte jeg også veldig godt. Nydelig harmoni i det bildet der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Vart #7 på meg og, med unntak av sykkelen var det eit veldig bra bilete, første eg tenkte på var Half-Life 2, hadde litt av den same stemningen. Lenke til kommentar
danhef Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 #1, #2, #4, #8 og #9 var mildt sagt kjedelige. Livløse, triste bilder uten noe spesielt egentlig. #10 er pent, men gud så klisje. Resten er egentlig ganske grei, og jeg stemte på #7, som var et meget bra bilde egentlig. Kan det være en fotballstadion, kanskje? #3 likte jeg også veldig godt. Nydelig harmoni i det bildet der. 8263576[/snapback] #1 var jo bare fint da! Hvis ikke du ser det så er det noe galt. Jeg stemte hvertfall på det! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Eg synest #1 var ganske keisamt, motivet er ikkje så grusomt interessant. Lenke til kommentar
danhef Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Eg synest #1 var ganske keisamt, motivet er ikkje så grusomt interessant. 8266266[/snapback] Ja jeg er enig i at der ikke var noe moiv. Men det var et pent bilde fordi! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Bilde #1 er fargeløst, lite gjennomtenkt og generelt sett vanvittig kjedelig og ikke minst dårlig. EOD. Hadde fargene vært litt bedre samstemt på fossefallet, kunne det fort ha blitt en kandidat også, men det er uansett blant de tre beste bildene i samlingen Lenke til kommentar
knuta87 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Må jo nesten stemme på han nr 2 da siden han sitter der med ei pipe og koser seg! LeGaLiZe! Lenke til kommentar
MacS Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Pipe? Han sitter og lager styggedom, monterer en bombe eller noe! Sikkert en av dem som er "på vei over gjerdet" :-) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 "Vinneren blir offentliggjort 30. mars" I dag er det 1. April Ikke for å mase men er spent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg