Falkthorn Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Heisann Naa har jeg installert den engelske versjonen av Windows Xp 64bit, men jeg har tre problem jeg lurer litt paa. 1) Naar jeg installerte kunne jeg velge norsk spraak, men ikke norsk keyboard. Er det noe sted jeg kan laste ned en update slik at jeg kan bruke de 3 norske bokstavene vaare ogsaa? 2) Naa har jeg baade Vista og XP installert, men naar jeg starter opp faar jeg ikke valget og den hopper rett inn i XP. Er det en kjekk maate jeg kan bare fikse litt slik at jeg faar det valget? Tenkte paa aa proeve en repair av Vista og haape at det ordner seg med det. Driver aa backuper alt naa i tilfelle rottefelle. 3) En av grunnene for at jeg ville installere XP 64 bit var for aa faa stoette for 4gb ram. Men fremdeles finner dataen 2750 ram (noe som er 68 ram mindre enn min Vista 32bit fant) Noen som har noe forslag annet enn aa bytte inn rambrikker? Andre programmer sier at jeg har 4gb, men det tror ikke dataen paa. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Holder med en tråd om samme problemet, denne stenges. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=739236 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg