Pitt Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 lastet ned oppdateringen til ps3 og satt inn pes6(ps2) får å spille litt. Men når jeg skal spille så henger spillet seg opp før det fortsetter, noe som er veldig irriterende. Noen som har den samme erfaringen og vet hvordan man kan løse dette? Noen andre som har teste ps2 spille på ps3 og har gode erfaringer med det? Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har ikke testet dette selv, men så en liste over de ps2 spillene som skulle funke på ps3, å der var det 1-3 stjerner avhengig av hvor godt spillet ville funke på ps3. Er ikke sikker på dette, men tror ikke pes 6 skulle funke optimalt Lenke til kommentar
master_al Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) lastet ned oppdateringen til ps3 og satt inn pes6(ps2) får å spille litt. Men når jeg skal spille så henger spillet seg opp før det fortsetter, noe som er veldig irriterende. Noen som har den samme erfaringen og vet hvordan man kan løse dette? Noen andre som har teste ps2 spille på ps3 og har gode erfaringer med det? 8257824[/snapback] Satt meg ned å testet spillet på ps3 nå, og det hakker noe forferdelig slik at det ikke er spillbart Endret 28. mars 2007 av master_al Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 lastet ned oppdateringen til ps3 og satt inn pes6(ps2) får å spille litt. Men når jeg skal spille så henger spillet seg opp før det fortsetter, noe som er veldig irriterende. Noen som har den samme erfaringen og vet hvordan man kan løse dette? Noen andre som har teste ps2 spille på ps3 og har gode erfaringer med det? 8257824[/snapback] Satt meg ned å testet spillet på ps3 nå, og det henger seg ikke opp. Men det hakker noe forferdelig slik at det ikke er spillbart 8258756[/snapback] ja det er det samme som skjer hos meg, det er kjipt... da må man nesten bare vente til pes 7 kommer da. så på play.com at man kunne legge til e-post adressen sin slik at man kunne få en mail når man kunne forhåndsbestille det. Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg har lest at PS3 ikke er bakoverkompatibel, eller rettere sagt den europeiske versjonen av PS3... Dette har å gjøre med at sony satser på å lage spill som fullt utnytter grafikken fremfor at man kan spille PS2 spill på maskinen... Ikke spør meg hvorfor det bare er den europeiske versjonen dette gjelder for... Endret 28. mars 2007 av Zapking Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Da har du lest feil. PS3 er bakoverkompatibel. MEN det er et fåtall av spillene som funker optimalt - så du kan vel si at den er delvis bakoverkompatibel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå