Gå til innhold

Tidenes Beste Sang!

Gabriel Shear

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-12-16 10:02, skrev Jimmy Pop:

Quote:

Robkvi skrev (2002-12-16 09:04):

Green Day - Time of your life

Det er i hvertfall en av de bedre till Green Day.

Men det er vel ikke til å komme utenom hvor kul "Basket Case" er...

Basket Case og When I Come Around er også gode ja, men Tidenes Beste er Time Of Your Life.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-15 17:44, skrev Kjetil Lura:

Har du mye av jetro tull? Har en del eg av jetro. Har du hørt om The Pogues er og konge musikk i den stilen?

Spør meg heller om hva jeg ikke har av dem. :grin: Forrige uke plukket jeg opp Catfish Rising fra tilbudshylla på Platon, og dermed mangler jeg bare Rock Island før jeg har hele albumrekka fra This was til Dot Com. Hvis vi utelater alle "best of" platene, vel å merke. Av disse har jeg A little light music og Original Masters samt CD 1 av Bursting out på MP3. Living with the past DVDen kjøpte jeg på Play.com for 150 spenn mindre enn Free Record Shop her i Bergen selger den for. :wink: Sist men ikke minst har jeg også fått tak i Ian Andersons soloplate The secret language of birds, også fra Play.com.

Uheldigvis har jeg ikke hørt noe som helst av Pogues. Jeg har fordømt meg på at jeg skal prøve å finne noe av dem neste gang jeg fyrer opp WinMX, men jeg glemmer det hver eneste gang. :razz:

Lenke til kommentar

Vanskelig å si, Donald Fagen fra Steely Dan med "I.G.Y. (International Geophysical Year)" fra hans første soloplate "The Nightfly" er i hvertfall den fineste låten jeg vet om. Får nesten tårer i øyekroken hver gang jeg hører den, helt surrealistisk.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-16 09:04, skrev Robkvi:

Green Day - Time of your life

Den må jeg vell si meg enig i ja.. :smile:

Quote:

Den 2002-12-17 22:32, skrev PiRANhA:

System Of A Down - Innervision

Oh yeah!

Men atm syns jeg, SOAD - Chick 'N' Stew, er best!

[ Denne Melding var redigert av: tgrude på 2002-12-18 00:16 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Erkan Aki - Still Me

Vel det er mange andre også så det er litt vanskelig å få til den aller aller beste sangen.

M. Oldfield har mye bra :smile:

Lenke til kommentar
Aner jeg en smule ironi i de siste postene til Jimmi Pop på musikk trådene?

Hvem? Jeg?? :-? :lol::lol:

Smashing Pumpkins - 1979

Ja, en fantastisk fin sang!

Men det er også "Landslide", "Obscured", "Mellon Collie and the infinite sadness", "For Martha" osv osv osv...

Smashing Pumpkins har vanvittig mange fine sanger. Synd jeg ikke kommer på alle.. :( Men jeg har alle albumene, og alle er veldig bra.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...