oyvindl Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kjøpte meg nylig en Philips SNB5600 router, og har hatt problemer siden jeg koblet den til. Hittil har jeg ikke funnet noe firmware til routern. Problemet er at den hele tiden kobler seg av og på internett, og at alt går kjempesakte; surfing, spilling (3000ms), xbox360 osv. Jeg har prøvd diverse hastighetstestere, dslreports.com osv og de forteller meg at alt er bra, og at jeg får lastet ned i riktig kbs. Testene går altså fort, men jeg får hverken surfet eller spilt på vanlig måte, det går utrolig sakte, og skal jeg åpne forsiden til vg.no ender jeg opp med timeout, og at siden avbrytes midt i, uten ferdig lastede bilder etc. Internett funker bra når jeg kobler adslmodemet rett i pcen. Håper noen har noen gode tips! Takk! Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg har samme router, og mitt problem er at jeg hele tiden blir logget ut av msn. Jeg har heller ikke funnet firmware oppgradering til denne routeren... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Et par mulige tips: Prøv å slå av SPI i router firewall og legg inn DNS direkte i router eller PC. Prøv også powertechs DNS: 195.159.0.100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå