unwill Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som har illustrasjoner som kan hjelpe meg? Etter trening i går (med volleyball) og jeg landet litt galt, fikk jeg veldig vondt i kneet. Jeg fikk avkjølt det, og nå er det ikke så vondt mer til daglig, bare litt når jeg hopper og strekker den ut. I kveld skal jeg danse (hip hop) og da har jeg fått støttebandasje som forhåpntligvis vil gjøre at jeg kan utføre treningsøktene i kveld uten for mye smerter. Men har jo aldri bandasjert noen (meg selv) før, så jeg lurer på om noen kan forklare meg litt... Lenke til kommentar
lille-pusen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei, Sånn jeg lærte at noe skal bandasjeres, er sånn at det ikke skal kunne være mulig å bøye så veldig mye på det. Det er på den måten man hjelper best. Men siden du skal danse hip-hop så må du jo bøye beinet dit.. Du skal iallefall dekket hele kneet. Slik at du får litt både ovenfor og nedenfor kneet, men samtidig at det er passe stivt sånn at det ikke gjør så veldig vondt. Var det jeg lærte både på skolen og hos fysioterapeut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå