Gå til innhold

CPU: amd turion 64 x2 tl 52 1,6ghz

seidon

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en ny hp dv9041ea fra mpx.no. Men etter en stund oppdaget jeg at det bare var 1 vifte på hele pc'en. Cpu temp ligger på 50-60 grader 60 grader og oppover ved max load. skjermkort ligger på ca 60-65 idle og 65-70 ved load. Hva bør jeg gjøre noen tips. Har snakket med hp men de sier at tempen er ikke særlig høy. er det sant?? CPU: amd turion 64 x2 tl 52 1,6ghz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt meg en ny hp dv9041ea fra mpx.no. Men etter en stund oppdaget jeg at det bare var 1 vifte på hele pc'en. Cpu temp ligger på 50-60 grader 60 grader og oppover ved max load. skjermkort ligger på ca 60-65 idle og 65-70 ved load. Hva bør jeg gjøre noen tips. Har snakket med hp men de sier at tempen er ikke særlig høy. er det sant??  CPU: amd turion 64 x2 tl 52 1,6ghz

8256894[/snapback]

Hadde en dv9005, samme maskin egentlig, og den ble grisevarm når den ble presset litt. Målte ikke temp, men kjente den utenpå maskina, he he. Så ja, det er nok normalt at det blir varmt.

Lenke til kommentar
Har kjøpt meg en ny hp dv9041ea fra mpx.no. Men etter en stund oppdaget jeg at det bare var 1 vifte på hele pc'en. Cpu temp ligger på 50-60 grader 60 grader og oppover ved max load. skjermkort ligger på ca 60-65 idle og 65-70 ved load. Hva bør jeg gjøre noen tips. Har snakket med hp men de sier at tempen er ikke særlig høy. er det sant??  CPU: amd turion 64 x2 tl 52 1,6ghz

8256894[/snapback]

Det er ikke farlig.

Hadde en laptopp som ble så varm att du ikke kunne ha den på fanget når du spilte! :!:

Nesten alle laptopper blir det når du "presser" dem.

Endret av eirik_lol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...