Dreamhacker Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Etter at jeg installerte et trådløst nettverkskort og RaLink software (kjører 64-bit, så måtte ha driver fra den softwaren). Hvertfall, etter at jeg installerte dette nettverkskortet får jeg beskjed om at det er en Multimedia Audio Controller på maskinen som den ikke har driver til... Men jeg har ikke satt inn noe annet nytt enn nettverkskortet. Hvordan finne ut hva det er, eventuelt slippe å få den opp hver gang maskinen starter? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Du går nå bare inn på enhetsbehandling og ser hva som har annmerkning. Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Du går nå bare inn på enhetsbehandling og ser hva som har annmerkning. 8256925[/snapback] Men den sier ikke hva det faktisk er... Og jeg har ikke puttet inn noe nytt... Hvordan skal jeg kunne fjerne den da? :S Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 det finnes et lite program som heter UnknownDeviceIdentifier som du kan bruke for å finne evt produsent Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 det finnes et lite program som heter UnknownDeviceIdentifier som du kan bruke for å finne evt produsent 8257111[/snapback] Takker og bukker, det var et fint lite program ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå