gusfre Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hei. Er som mange andre fasinert av GTA3 og skulle bare ønske datan min var det og... :smile: Jeg har prøvd flere forskjellige versjoner av spillet,men hver gang jeg starter opp viser all skrift seg som solide firkanter og lyden er rævva.. Får heller ikke load`a savegames.. Noe som vet om en patch som kan kurere min maskin?? Please? kjører forresten Winxp Engelsk (ikke SP1) _________________ Athlon T-Bird 1400 Alpha PAL8045 384 pc133 RAM Abit KT7a Raid Geforce Pro 32mb DDR Soundblaster Live! 1024 Player Samsung 40g WD 20g Fujitsu 20g LG 24x10x40 brenner Pioneer 10x40x DVD Win XP Proffesional.. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-14 21:17 ] Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 1. Bruk original versjon 2. Dette er et problem med nVidia kort i XP hvis jeg ikke husker feil. Skal stå noe om problemet i en readme fil. Filen er tilgjengelig på Microsofts sider. SP1 til XP skal også løse problemet Lenke til kommentar
valen Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 ikke loada savegames, fyfy, du må ikke ha pirat kopier på din pc.. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 SP1 til XP fikser problemet. Står forøvrig tips om en nedlastning fra Microsoft i readme-filen til GTA3 som også fikser det såvidt jeg husker (men den har du kanskje ikke... :wink: ) Lenke til kommentar
gusfre Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Hei igjen.. Takk for alle gode svar.. Har nå innstallert sercvice pack 1 og en annen patch som readme fila i gta3 mappa anbefalte... Spillet har ikke lnger de samme feilene, altså at all tekst var store firkanter... Men.. Hver gang introen begynner så henger den seg, og hvis jeg prøver å skippe introen så henger den seg.. Bildet stopper opp, men lyden fortsetter litt til, og så blir skjermen blå som en bluescreen bare at det ser ut som om det i DOS, og maskinen krajser og booter helt av seg selv. Begynner seriøst og tro at det er hardware-feil.. Noen som har andre brukbare råd? bortsett fra å hoggge opp pcn og bestille ny?? Er skikkelig lei nå, vil bare spille gta3! :sad: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 *kremt* jegharcrackaversjonogdenfunkerheltfint,den:) *host* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå