maZe- Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg lurer da på hvilke forsikringsselskaper som har billige forsikringer. Noen her som vet hva det vil koste meg som 18åring og forsikre en golf 3 95 modell med full kasko? Blir prisen stor da tror dere? Jeg har 20% bonus hos gjensidige, så tenker jeg fikser noe der:) Hva betaler dere i forsikring osv? Noen råd? Endret 28. mars 2007 av maZe- Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Gjensidige er som regel billigst når det gjelder ungdom og hos dem får man igjen ungdoms tilegget hvis man kjører skadefritt i 5 år, det vil si 6000kr Betaler selv 14 000 kr i året for en Celica 2000 modell, 35 000km kjørelengde, 30% bonus og fullkasko. IF skulle ha 60 000 i året for det samme :!: er 19 år. Endret 28. mars 2007 av Dennis87 Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Hmm. Jeg har nå en golf 2 83 modell og betaler vell en 4500 i året. Lurer derimot hvorfor jeg ikke får sjekket noe på gjensidige. Gidder liksom ikke å kjøpe en bil før jeg har forsikringa i orden. Hver gang jeg prøver på www.gjensidige.no kommer det bare opp at navnet mitt og personnr mitt ikke er rett? Jeg vet no vell hva personnr mitt er og navnet mitt ? hehe.. Men regner med jeg tar hos gjensidige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå