Joachim_F Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Warner Bros. Interactive har nå kommet med en offisiell kunngjøring av Lego Batman. Les mer Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Så tøft!! Driver og spiller Lego Star Wars - the Original Triology på 360'n nå! Synes det er tøft!! Også vekker det så gode minner!! ..dessverre er jeg ikke like stor Batman -fan som jeg er Star Wars -fan (på langt nær), men hvis omtalen er god, så blir det nok kanskje et kjøp ja! ..liker sånne typer spill til konsoll! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 bygge egene kjøretøy? med lasere og james bond og batman effekter?? høres jo fett ut det da? hadde vært litt tøft med skikkelig bra fysikk på det så det blir en simulator nesten, da kunne man sikkert laga mye fett. og den siste batmobilen er tøffest, dessuten hopper den lengst. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 og den siste batmobilen er tøffest, dessuten hopper den lengst. 8263042[/snapback] Orly? Tumbleren i Batman Begins hopper nok lengre, men det andre punktet syntes jeg tilhører denne versjonen: http://members.chello.at/peterhengl/files/dkr-batmobile.jpg Når det gjelder spillet så håper jeg ikke den blir uten tale slik LEGO Starwars var, for bla the joker krever lange monologer for å holde ting autentisk. Med 7 års aldersgrense regner jeg også med at det blir mer mot den corny Adam West versjonen enn den mørke og harde jeg håper på. Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 og den siste batmobilen er tøffest, dessuten hopper den lengst. 8263042[/snapback] Orly? Tumbleren i Batman Begins hopper nok lengre, men det andre punktet syntes jeg tilhører denne versjonen: http://members.chello.at/peterhengl/files/dkr-batmobile.jpg Når det gjelder spillet så håper jeg ikke den blir uten tale slik LEGO Starwars var, for bla the joker krever lange monologer for å holde ting autentisk. Med 7 års aldersgrense regner jeg også med at det blir mer mot den corny Adam West versjonen enn den mørke og harde jeg håper på. 8263077[/snapback] Lenge leve Adam West-versjonen!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg