Gå til innhold

Minnekort til k800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoi

Hvor stort minnekort kan man sette i K800? Er det noe vits i å kjøpe 2 GB hvis den bare leser 1Gb tenker jeg på...

K

8256425[/snapback]

Heh - har nettopp nå installert en 2GB brikke, og det fungerte fint. :)

Står at det er 1950MB ledig, men det kommer vel an på hvordan man regner, akkurat som harddisker har "mindre" plass i Windows enn det står på dem.

Lenke til kommentar

På SE sine sider står det max 1 GB. Litt sløvt at de ikke oppdaterer disse opplysningene. Fikk nettopp bekreftet av SE support at K800i støtter "alla tillgjengliga storlekar av Memory Stick Micro". Har selv bestillt telefonen med 2 GB kort.

Lenke til kommentar
På SE sine sider står det max 1 GB. Litt sløvt at de ikke oppdaterer disse opplysningene. Fikk nettopp bekreftet av SE support at K800i støtter "alla tillgjengliga storlekar av Memory Stick Micro". Har selv bestillt telefonen med 2 GB kort.

8256791[/snapback]

Det var akkurat dette jeg mente, det står en ting, men så var det hva som faktisk stemmer jeg var ute etter. Og det har jeg fått svar på nå. :D

Lenke til kommentar

8256791[/snapback]

Amobil skrev igår om det 4 GB minnekortet som Sandisk skal slippe i mai/juni med memory stick micro, der skrev de at Sandisk sier at alle Walkmantelefoner og Cybershottelefoner skal støtte 4 GB memory sstick micro. Så da gjelder det tydeligvis alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...