Gå til innhold

Styggeste race i WoW


Anbefalte innlegg

Så tok du ikke med de utrolig stygge beina, og hvordan de løper. Ser ut som en halv hest jo. >.<

8489978[/snapback]

 

Får inntrykk av at blizz skaper race med å blande to forsjellige dyr/arter.

Mangler de fantasi?

8490066[/snapback]

 

Neiiiiiida, ikke i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

STYGGE:

 

Blood Elf MALE! ser ut som homser uansett korleis man prøver å lage dei. Om dei har langt eller kort hår, med eller uten skjegg... Da er Night Elf Male myyyyyye bedre sjølv om dei ser litt homsete ut også, men ikkje i nærheten av blood elf male.

 

Det neste er Draenei FEMALE. De ser ut som skikklig bimbojenter som prøver å skyve brystet fram og baken ut, og ser ut som Dolly fra Andeby(har forresten ei i klassen min som gjør det samme.. hater ho fordi ho seier så masse dumt og fordi ho er så stygg og tok rundt 1mm med feitt fra magen en gang og sa at ho hadde lagt på seg så masse når ho er tynn)...

 

Human male ser bare litt wierd ut. Liker ikkje måten dei står/går/springer på

 

Tauren FEMALE. Stygge skapninger

 

KULE:

 

Men Draenei MALE er dritfett, men mest som warrior eller paladin fordi dei er store og sterke og skal ikkje vere caster...

 

Gnomes er vel den rasen som er morsomest og ser kulest ut med forskjellige set. Man blir jo redd om det skulle komme en Gnome Warrior med full tier 5 mot deg. Er også kult når en liten gnom ganker en stor tauren :!: Men eg blir fort lei av mounten til gnomes.

 

UNDEAD! det er den rasen som hopper kulest :D Digger når undeads hopper. male og female er begge digg å spille. Kanskje female springer på en kulere måte også. Undeads har også rååå epicmounts.

 

Alle andre raser som ikkje er nevnt er bare ok.

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar
Så tok du ikke med de utrolig stygge beina, og hvordan de løper. Ser ut som en halv hest jo. >.<

8489978[/snapback]

 

liker de, hva med en race som liggner på en figur fra en dårlig skrekk film eller en oversmikka dukke (gnome), en pukkelrygga ku (tauren) humans som ser bøg ut eller troll som har så store tenner at det må være vanskelig å holde hode oppe? :p

Lenke til kommentar

jeg har veldig horde fobi.. (skulle powerlvl'e kompisen min sin troll mage og klikket nesten på lvl 17 pga jeg hatet og spille horde så mye...)

 

så jeg må nok si att de styggeste rasene er troll, tauren, orc, undead og blood elf

 

den feiteste rasen er vel dwarf... ALLIANCE FTW BYTCHAZZZZZZ

 

litt irriterende at alle vennene mine er horde men som alliance kan jeg pwne dem i battleground :D:D:ph34r:

Lenke til kommentar
jeg har veldig horde fobi.. (skulle powerlvl'e kompisen min sin troll mage og klikket nesten på lvl 17 pga jeg hatet og spille horde så mye...)

 

så jeg må nok si att de styggeste rasene er troll, tauren, orc, undead og blood elf

 

den feiteste rasen er vel dwarf... ALLIANCE FTW BYTCHAZZZZZZ

 

litt irriterende at alle vennene mine er horde men som alliance kan jeg pwne dem i battleground  :D  :D  :ph34r:

8494031[/snapback]

 

Ja, Dverger er tjukke.

Lenke til kommentar
KULE:

 

Men Draenei MALE  er dritfett, men mest som warrior eller paladin fordi dei er store og sterke og skal ikkje vere caster...

8492628[/snapback]

 

Nei. Er det noe som er stygt så er det Draenei Male. Større brystkasse og litt mer pressa fram er jeg sikker på at hele forbanna rasen hadde sprekt et viktig organ.

De er så utrolig stygge at det finnes ikke grenser.

Lenke til kommentar
Stygge:

 

1) Nelf male

2) Human male

3) Dwarf female

4) Troll female

5) Orc female

 

Kule:

 

1) Blood elf male

2) Orc male

3) Tauren male (boler, anyone?)

 

Pene:

 

1) Blood elf female

2) Nelf female

3) Human female

4) Undead female (gg anoreksia og emohår!)

8477578[/snapback]

 

blood elf male er STYGG OG GAY!

Lenke til kommentar
Stygge:

 

1) Nelf male

2) Human male

3) Dwarf female

4) Troll female

5) Orc female

 

Kule:

 

1) Blood elf male

2) Orc male

3) Tauren male (boler, anyone?)

 

Pene:

 

1) Blood elf female

2) Nelf female

3) Human female

4) Undead female (gg anoreksia og emohår!)

8477578[/snapback]

 

blood elf male er STYGG OG GAY!

8497644[/snapback]

Night Elf Hunter. "Prohunter". Nuff said.

 

Edit: Haha, hvorfor bruker du Edgemasters? :!:

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Stygge:

 

1) Nelf male

2) Human male

3) Dwarf female

4) Troll female

5) Orc female

 

Kule:

 

1) Blood elf male

2) Orc male

3) Tauren male (boler, anyone?)

 

Pene:

 

1) Blood elf female

2) Nelf female

3) Human female

4) Undead female (gg anoreksia og emohår!)

8477578[/snapback]

 

blood elf male er STYGG OG GAY!

8497644[/snapback]

 

Når ble "gay" en negativ ting?

 

For meg så er Gnome, Undead og Orcs de styggeste rasene.

Lenke til kommentar

dwarf dame - ser ut som en cowboy tatt ut av en polsk Western film

blood elf male - ja du kan tenke deg selv

draenei male - dette er klart den VÆRSTE rasen i WoW den ser ut som en blekksprut og den har en så ræva latter at jeg trodde jeg skulle dø første gangen jeg hørte den

tauren female - de ser bare ut som en svær klatt med leire samme gjelder vel for male også men de er bedre

 

kule:

human female - klart kuleste rasen den er bare genial

gnome female - morsomt og se den lille tingen svinge på en gigantisk øks:)

undead - disse har vaska seg!

blood elf female - de er kule men hopper rart og ser ganske anorektiske ut

Lenke til kommentar
Hater gutter som velger jentechars, Du burde heller være f.eks. Blood Elf male istede for female, om du er gutt. Ha kort hår ellers ligner du på en Jøde. Gjør det å du er en perfekte ariske rasen.

 

Undeads har best pvp og de er de råeste. De eier! min personlige favoritt!

 

Hold deg fast ved de tyske englende. <3

8499224[/snapback]

Jeg er stolt over at du hater meg.

Lenke til kommentar

Herregud... Var for første gang på vei til Scarlet Monastery i kvled, og jeg og en til danner gruppe, og begynner å se etter flere folk. Tror du dæven ikke det kom en skokk med fire gnome females tassende. Med samme hårfarge, klær og hele pakka. Det var som å se en liten barnehage på tur, siden femtemann i gruppen var en human female. :roll:

 

Gnome ER og BLIR stygt! Dumt det ikke går an å tråkke på dem i spillet...

 

Og tøffest? Det er selvfølgelig Tauren male. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...