hovmedia Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Skal installere Asus X1950Pro kortet. Dette leveres med en splittet kabel som har to kontakter for strøm. Skal jeg koble til begge? Manualen var heller sparsom med info Jeg kontaktet nettbutikken som jeg kjøpte kortet fra og de sier at jeg skal kun koble til den ene. Andre steder på nettet er det anbefalt å koble til begge dersom strømforsyningen ikke er kraftig nok (spesielt på amp). Det er i grunn logisk, da det trolig er en grunn til at den leveres med splittet kabel. Hva er riktig...og hva har ev. andre gjort?? Endret 28. mars 2007 av hovmedia Lenke til kommentar
hovmedia Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Bilde av problemet? 8256263[/snapback] Har ikke noe bilde. er på jobb nå...men om du sjekker denne linken så kan du på det nederste bildet se kabelen lengst til høyre i esken: http://www.ocworkbench.com/2006/asus/EAX19...n6ODL90KXVpkg== Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ah, du tenker på den 6 pins greia. For det første har ikke strømforsyningen din en slik? Og hvis ikke. Da hadde ihvertfall jeg kobla til begge.... Men skal ikke uttale sist nevnte med 100% sikkerhet. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 1 kontakt gir for dårlig strøm, kan fort skade kortet ditt. Det kan gå men ikke å anbefale! Lenke til kommentar
hovmedia Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg kjører begge...men er litt imponert over at en nettbutikk kan gå ut og si jeg kun skal benytte en. Det var svar fra support. Alt annet jeg har hørt bygger i grunn opp rundt det dere sier her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå