Szmekken Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ble litt bedre grafikk når jeg fikk endra på Tvinnstillingene... Men alikevel, det er latterlig i 2007 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kjøpte spillet i dag, og førsteinntrykket var ikke akuratt godt Ps2 grafikk, dårligere enn på COD3. Knotete kontroller, også dårligere enn i Cod3 etter min smak. Jeg savner å kunne vippe Wiimoten til sidene for å lene seg til siden. Her gjør man det med joysticken, og man må stå stille når man sikter. Ødelegger følelsen for min del. For håpe jeg får et bedre inntrykk ettehvert, da dette ellers kan se ut til å bli en lang påske, og dårlig brukte 549,- kr 8275813[/snapback] Grafikken er jo bedre enn CoD3 som jeg kan se. Kontrollene kan du gjøre veldig mange endringer på. Sjekk advanced options, mye å stille på. Veldig bra. Syns det med analogstikken fungerer veldig bra når du lener deg. Blir vel som med Red Steel dette og, at enten liker du det, eller ikke. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Advanced options har jeg ikke sett, så det må jeg prøve...Ellers så er "andreinntrykket" litt bedre for min del. Nyter det litt mer nå... Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Men hvis det sto mellom moh vanguard og cod 3, hvem ville det vært? Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hadde wii kontrollen vært bedre, noe jeg ikke synes, så kanskje ja. Selv synes jeg det er helt håpløst å styre med den i FPS spill. Ihvertfall hittil. Og like håpløst at folk vil kjøpe skrap som dette "fordi det er på wii". Det tror jeg er sannheten. Hvis kontroll var så viktig for meg ville jeg kjøpt disse spillene til PC. 8257293[/snapback] Du driter deg ut nå. Du sier at han er teit som kjøper det til Wii. Du sier at FPS ikke funker på Wii, men det eneste begrunnelsen er at du ikke får det til. Du sier det er knotete, men kanskje det er fordi du ikke er god nok eller rett og slett suger i å spille Wii. Jeg er ikke noen mester i Wii, men du kan ikke si at spillet er skrap fordi du ikke får det til. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Men hvis det sto mellom moh vanguard og cod 3, hvem ville det vært? 8315062[/snapback] Jeg ville ha valgt Vanguard. Finner ikke noe som er bedre i CoD3. Har kommet til siste bane i Vanguard. Driver å tar headshots hele tiden. Kontrollen er meget god. Edit: Anbefaler å deaktivere gesturene for 180 grader sving og hopp. Dette gjør du i advanced controls. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Men hvis det sto mellom moh vanguard og cod 3, hvem ville det vært? 8315062[/snapback] Jeg ville ha valgt Vanguard. Finner ikke noe som er bedre i CoD3. Har kommet til siste bane i Vanguard. Driver å tar headshots hele tiden. Kontrollen er meget god. Edit: Anbefaler å deaktivere gesturene for 180 grader sving og hopp. Dette gjør du i advanced controls. 8315569[/snapback] Har hørt at det er kjekt å skru den av. Men hvordan er det med grafikken, er den bedre enn cod3, den ser veldig bra ut, men de du er på laget ser litt for gule ut? Er det noe historie som i cod3 på spillet? Og når bruker man fallskjermen? Og hvordan funker det ser helt konge ut?! Har du SSX Blur? Hvordan kan jeg sende e-post til andre wii eiere med min wii? Må begge legge hverandre til?? Endret 5. april 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Grafikken er bedre enn CoD. Noen få plasser med framedrops, men ellers bra. Falskjermen brukes sjeldent. Bare ved starten på hovedoppdragene. Historien er sporadisk, slik som de fleste spill i sjangeren. Du holder kontrollene mot ansiktet og lener de fram og tilbake for å plassere deg best i terrenget. Svært liten landingssone men. Har ikke SSX Blur nei. Ikke min type spill. Resten av svarene tror jeg du finner på forumet vil jeg tro. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Bruk forumets søkefunksjon om det er noe annet. Og hold dere til emnet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Har sett litt på denne tittelen og vurdert om jeg skal plukke den opp. Etter å ha spillet Godfather til Wii en stund har jeg begynt å bry meg mindre og mindre om omtaler. CoD3 var et OK FPS men hadde en god del tinger som ikke var helt i ordne, som f.eks et sikte som hang seg i taket alt for mye. Ettersom jeg har skjønt har ikke Vanguard dette problemet. Skal først fullføre Godfather, så skal jeg sprenge avgårde noen nye kroner på Vanguard. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Vil det komme noen test av MoH Vanguard på http://www.wii-fan.net/ eller? Hvor lenge varer spillet? Lenger enn COD3? Endret 7. april 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 TCi er vel i gang med eller ferdig med anmeldelsen for alt jeg vet, men Wii-fan er nede på grunn av flytting til ny host da den gamle var elendig med å støtte oss i kampen mot spambots. Holdt på å kjøpe spillet her en dag, fant det til 420,- på flyplassen i Malaga, men det var selvsagt kun spansk tekst osv i spillet. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Naar vil anmeldelsen komme da? Og ikke minst siden vere i drift igjen? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Litt off-topic bonanza dette her, men når anmeldelsen vil komme vet jeg ikke. Siden vil komme opp (forhåpentligvis) i løpet av de nærmeste dagene, men alt faller på hosten og hvor raske de er vil jeg tro. Ikke noe vi kan gjøre med dette dessverre, så det blir vel å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er dette et spill jeg vil angre på jeg ikke kjøpte eller burde jeg vente til et nytt krigs spill kommer som brother in arms?? Som ser helt konge ut(de 2 første var det). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 No har det jo seg slik at de to første BIA spillene kommer til Wii Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg vet det, kommer til hosten, mens et kommer i sommer. Endret 26. april 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå