Gå til innhold

Medal of Honor: Vanguard Wii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dersom du leser omtalen ser du mange dårlige poenger som han har. Virker som han ikke har spilt det skikkelig en gang. Sjekk side 3 av denne tråden for noen av disse jeg tar opp.

8265017[/snapback]

Virker mer for meg som at du nesten er desperat etter å overbevise deg selv og andre om at dette er bra allikevel. Er det virkelig så lite bra spill å kjøpe til Wii ? Etter hva jeg forsto koster jo spillet mer enn PS2 versjonen også.

There's really no reason to pick it up on the PlayStation 2, and thanks to a higher price tag for the Wii version, there's very little reason to buy it for the Wii, either.

Dette er jo akkurat det man ikke må støtte.

Lenke til kommentar
Virker mer for meg som at du nesten er desperat etter å overbevise deg selv og andre om at dette er bra allikevel. Er det virkelig så lite bra spill å kjøpe til Wii ? Etter hva jeg forsto koster jo spillet mer enn PS2 versjonen også.

8265093[/snapback]

Langt derifra, jeg er kritisk til gjennomføringen av omtalen. Nei, er flere spill jeg kan skaffe meg om jeg vil. Dette jeg har mest lyst på akkurat nå, resten kommer senere.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Eurogamer :)

It's Friday, you've just been paid and you want a new game for your Wii. We know, we understand; it's been a bit barren for the last couple of months, after all. So for the benefit of those popping in to see if we've reviewed MOH on the Wii before heading down to their local game emporium, here's the executive summary:

Don't bother. It's crap.

Hele anmeldelsen for de som gidder (4/10)

Lenke til kommentar
Jeg tipper dette vil allikevel selge omtrent like mye på Wii som PS2. Virker som Wii folket kjøper nesten hva som helst uansett kritikker. Red Steel runder vel snart millionen f.eks.

8274316[/snapback]

Håper det, Vanguard er faktisk ikke værst. Har spilt det i et par timer og er langt i fra så dårlig som mange skal ha det til. Samme som med Red Steel dette. Dårlige anmeldelser, men selv et underholdende spill.

Anmeldelsen som Gamespot hadde skjønner jeg meg ikke på. Har ikke noen av problemene som han har. Jeg er mer enig i IGN sin karakter på 7 til nå. Ser fram til å spille mer, spesielt også flerspiller.

Lenke til kommentar

Tror neppe dette spillet hadde vert like artig å spille på min PS2. Det er nok kontrollen som gjør spillet ein god gang. For det leverer jo overhodet ingenting nytt.

Men eg koser meg eg,og det holder for meg det :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kjøpte spillet i dag, og førsteinntrykket var ikke akuratt godt :dontgetit: Ps2 grafikk, dårligere enn på COD3. Knotete kontroller, også dårligere enn i Cod3 etter min smak. Jeg savner å kunne vippe Wiimoten til sidene for å lene seg til siden. Her gjør man det med joysticken, og man må stå stille når man sikter. Ødelegger følelsen for min del.

For håpe jeg får et bedre inntrykk ettehvert, da dette ellers kan se ut til å bli en lang påske, og dårlig brukte 549,- kr :ermm:

Lenke til kommentar
Kjøpte spillet i dag, og førsteinntrykket var ikke akuratt godt :dontgetit:  Ps2 grafikk, dårligere enn på COD3. Knotete kontroller, også dårligere enn i Cod3 etter min smak. Jeg savner å kunne vippe Wiimoten til sidene for å lene seg til siden. Her gjør man det med joysticken, og man må stå stille når man sikter. Ødelegger følelsen for min del.

For håpe jeg får et bedre inntrykk ettehvert, da dette ellers kan se ut til å bli en lang påske, og dårlig brukte 549,- kr :ermm:

8275813[/snapback]

Visste du om anmeldelsene før du kjøpte ? Hvis ja, hvorfor kjøpte du det ?

Endret av Strands
Lenke til kommentar
Kjøpte spillet i dag, og førsteinntrykket var ikke akuratt godt :dontgetit:  Ps2 grafikk, dårligere enn på COD3. Knotete kontroller, også dårligere enn i Cod3 etter min smak. Jeg savner å kunne vippe Wiimoten til sidene for å lene seg til siden. Her gjør man det med joysticken, og man må stå stille når man sikter. Ødelegger følelsen for min del.

8275813[/snapback]

Visste du om anmeldelsene før du kjøpte ? Hvis ja, hvorfor kjøpte du det ?

8275868[/snapback]

Jeg så anmeldelsene ja, men jeg har sett på dette spillet en stund og synes det så bra ut, både vissuelt og spillbarhetsmessig. Den endelige utløseren var vel at Mala sa det var bra, og at det var bedre enn Red Steel..

Damn you Mala :!:

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

De som ikke liker dette burde bytte i gudfaren. Har spilt det en del nå og kontrollene er naila jævlig bra. Likte ikke spillet på PC, men på wii blir det dritmorsomt å ta tak i folk og slenge dem utenfor hustak hehe.

Har selv planer om å bytte det i MoH når jeg har runda det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...